Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Tintin - 31 juli 2013 10:37

Hejsan!

Ska snart gå upp och göra frukost, ska nt göra ngt speciellt. Vi åker hem imorgon, yeey! Längtar lite...
Då är jag ledig i 3-2 veckor ungefär innan det är skola... Buhu.. Men aja

- lagt upp bilden innan, vet.

Av Tintin - 30 juli 2013 10:52

Godmorgon!

Nu har Jag fixat mig och så, snart åker vi in till Strömstad. Då kommer vi först lämna in våran motor för "vintersakelimak" och sedan ska vi äta på en resturang med träbåts tema. Vi äter där varje år. Mamma, pappa, Ossian och mormor äter räkmacka. Men Jag äter kyckligklubbor mm.

Har bara 16% kvar, så tar inte med mobilen. Så inga Bilder... Eller jo, jag kanske kan ta bilder med mammas och skicka till mig, så lägger jag upp dom. Men vi får se ;)

Av Tintin - 29 juli 2013 19:24

Förlåt för uppdateringen...

Men iaf, förut idag åkte vi ut och fiska och lite så, tog musslor som vi åt precis.. Grillade och kokade dom.. Eller vissa grillade vi och vissa kokade vi.

Åker hem i övermorgon!

Btw; kommer inte visa vad jag köpte i bilder, tar det i en video istället!

- går ;')

Av Tintin - 28 juli 2013 11:50

Godmorgon...

Eller ja, den är snart 12...
Men iaf, nu ska vi in till Nordby! Kommer shoppa. Kanske lägger upp bilder på det jah köpte.. Om ni vill ;)

Hörs när jag kommer hem!

Av Tintin - 27 juli 2013 21:04

Hela jag luktar krabba.. Till och med mobilen... Har tvättat händerna 4 grr..men doften försvinner nt!

Av Tintin - 27 juli 2013 19:02

Hejsan

Snart ska vi äta middag... Makrill, krabbor, ostron och så. Allt har vi fångat själva. Men tycker nt om makrill och ostron...
Bloggar mera senare

Av Tintin - 27 juli 2013 15:23

Hej

Jag postade ett inlägg förut men det värkar nt ha kommit upp.
Men nu ska jah och mamma, och pappa och kanske Ossian på promenad och plocka svamp mm

Hörs efter det

Av Tintin - 26 juli 2013 18:43

Hej bloggiz!

..ok, det lät lite failat..

Förlåt att jag inte bloggade så mycket i förgår..och igår...
Men iaf, i onsdags var ju Filippa och hennes familj här. Det var piss väder...så vi kunde knappt vara ute..det var maneter i vattnet och så.
Det regnade och var mulet, så en stund var vi inne och satt vi lapptoppen.... Huh... :(
Men vi hann iaf bada en gång! :D
Så vi ska bjuda hit dom igen... Kanske nästa vecka..även om det står att det ska regna hela den veckan.. Men det kanske hinner ändras...hoppas jag...

Och igår: så vaknade jag ngt med 08:30 (föe mamma och pappa hade åkt och handlat och sotan hade varit här, så dom hade typ veckt mig av allt ljud...fast vaknade inte på direkten.
Men då tänkte jag iaf att jag inte skulle somna om, och typ snart gå upp. Eftersom Ebba och klara skulle komma, typ snart..och jag var tvungen att fixa frukost osv :D
Men sedan minns jag bara att jag hörde Ebba och Klara utanför dörren (den var uppen) och ställde mig upp (av typ reflex) och skrek... "JAG SOVER INTE"!! :3
Och sedan gjorde jag i årdning mig i cirka 15 minuter, o så gick vi till en strand/vik och var där i cirka 45 minuter.. Sedan åkte dom hem.. Och sedan hade jag tråkigt... Badade men pappa ibland.. Fast det var ju ganska kuligt...

Och idag: inte gjort ett skit...typ...
Var och badade och så men pappa... (Han är typ det som är minst badrums här..utom mig då <3)
Och sedan var jag och fiska lite... :3

I morgon: då vet jag inget..inga planer utom att vi ska äta krabba, fisk och musslor och så med mammas kusiner och hans familj, och så.
Allt är fångat här ;)
Och vi har ringt "fröken mussla" ;D

Men det var typ det...men nu ska det bli bättre updatering... LOVAR!

Kram!

- Förut när jag badaaaaa ;3

Ovido - Quiz & Flashcards