Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under april 2013

Av Tintin - 30 april 2013 21:21

Här är NÅGRA bilder från förut. Orkade inte ta med alla, hade bliver över 70 bilder då! Så ja, tog några!

Av Tintin - 30 april 2013 21:12

Tjo! I nästa inlägg kommer bilderna! Men iaf, det var hur rökigt som helst! Alla min kläder blev helt äckliga! ALLT luktar rök. Så gick och duscha, till och med mobilen! Och bara för det luktar mina händer rök nu! Aja, imån är vi lediga! Yeeey! Aja, bjuder på en bild där ifrån!

Av Tintin - 30 april 2013 19:34

Pappa har fixat kameran! Yeeey! Sitter iaf i bilen! Kommer ta massa bilder senare! Kramis!

Av Tintin - 30 april 2013 19:34

Pappa har fixat kameran! Yeeey! Sitter iaf i bilen! Kommer ta massa bilder senare! Kramis!

Av Tintin - 30 april 2013 19:20

Nu har jag precis ätit klart! Och snart jag, mamma, och pappa och titta på en majbrasa. Majken och hennes bror och pappa ska också var där, och vi träffar säkert flera av mina kompisar. Men iaf, kommer bilder, och juste dom tänder brasan klockan åtta. Men ja, ska snart åka så vara där lite innan. Aja, lite sär bild men ja, ja, hade typ ingen annan, och kunde inte ta ngn bild nu eftersom kameran funkar inte på min mobil just nu. Men det är iaf ringen jag köpte! Kramis!

Av Tintin - 30 april 2013 15:42

Haha, har inte orkat skriva detta innan.
Men idag var det ju sån grej. Äh. Imån är vi iaf lediga. Yeeey! Och i helgen ska jag under en dag Up till landet,
Så vet nt hur mkt bloggning det kommer bli då,. Men jag tänker iaf ta bilder och berätta! Sedan går vi i skolan tills torsdag. Efter som vi är lediga, torsdag, fredag då. Och antingen på onsdag kväll eller torsdag någon ska vi upp till landet igen i fyra dagar, så vet inte om det sär med bloggen. Men om jag kan ska Jag blogga!! Eftersom vi inte har nätverk. Men vet ett ställe där vi har det. Så om vi åker dit ska jag blogga! Men det är ju bara fyra dagar. Men ja, sedan är det bara en månad inneb det är sommar, då går min bror ut nian och jag börjar feman. Kul kul. Aja, nu ska jag runda majkis så hörs vi!

Av Tintin - 29 april 2013 18:49

När jag kom hem från skolan var jag med Filippa. Aja, imån är det hattparad och så. Men ja, hörs!

- en bild jag tog förut!

Av Tintin - 29 april 2013 18:49

När jag kom hem från skolan var jag med Filippa. Aja, imån är det hattparad och så. Men ja, hörs!

- en bild jag tog förut!

Ovido - Quiz & Flashcards