Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under april 2014

Av Tintin - 28 april 2014 07:50

Av Tintin - 27 april 2014 21:47

Som rubriken säger. Läste igenom gamla inlägg från förra året. Mycket understruken text har förändrats sedan dess, eller vad tycker ni? Jag var tillexempel inte så där grymt bra på att stava (jag är inte direkt en expert på det nu heller, men är iallafall bättre ändå) mitt hår, jag hade färgat det brunt & det var mycket kortare. Min fotomin var inte heller den bästa, min klädstil har också ändrats. Men annars är det kanske bara att jag kunde skriva ett inlägg typ "hej, ska gå nu, hejdå!" Och man fattar ju inte så mycket då :3' haha. Men är fortfarande jag, Tintin Paulsrud. Hahahahahah. Och förlåt för att jag skriver detta på kvällen, som vanligt...

~ bild från julen 2013 :D Fint att man ser hela bloggen och sådär, är inte alls lat som inte orkat beskära den, hehe.

Av Tintin - 26 april 2014 23:43

Förlåt för att jag alltid bloggar på kvällarna, ska bättra mig :D

Har inte gjort så mycket idag eftersom jag är fortfarande lite halv sjuk. Men ingen feber iallafall, så det blir ju bättre! Men jaja, dagen har väll mest bestått utav att äta Jordgubbar & se på tv, haha. Men har vart ute och sedan på kvällen fick vi gäster, eller ja, det var mammas & pappas kompis som kom men ändå. Haha; nej men vi hörs imorgon, vet inte riktigt vad jag ska göra, hoppas att någon vill åka in till Allum eftersom jag är på "shoppinglust" hahahah, vi hörs imorgon!

~ tog lite outfit bilder förut idag!
Tröja: LYLE & SCOTT
Byxor: Tessie
Skor: Ellos

Av Tintin - 25 april 2014 23:41

Hej,
Uppdaterade inte igår, ledsen. Men är fortfarande sjuk så det finns inte så mycket att skriva om, haha. För ett tag sedan tittade jag på film med familjen ~ trevligt. Finns inget och skriva, men jag uppdaterar mer imorgon ~ kram

~ gammal bild

Av Tintin - 23 april 2014 13:41

   

Japp. Sjuk, :(. ´Började må dåligt i Torsdags (Samma dag vi åkte till Skärje, vaknade upp med jätte ont i halsen) Men det gick över efter att jag tatt lite mediciner. På Lördagen kom det tillbaka och jag började och hosta och dagen efter det blev jag super täppt i näsan. Och igår hade jag lite feber (ja, jag var hemma igår med) och sedan idag fick jag ont i halsen igen. Så ja, det är ju jätte kul. Eller inte, haha. Men får väll ta mer mediciner och sova så jag blir bra. haha. Men vi hörs senare! kram

Av Tintin - 23 april 2014 13:29

Hej på er ♥

Som ni märker har jag fixat ny design och grejat lite med bloggen. Jag har helt tappat blogglusten vilket jag tycker är synd eftersom det är jättekul och blogg. Därför har jag gjort om den, Så jag får tillbaka lusten att blogga. Känner mig redan piggare på att blogga. Senare kommer ett inlägg om påsken och varför det vart dålig uppdatering.


Som ni nog märker har jag också lagt till lite nya menyavdelningar tex. Översätt min blogg, där ni skriver in vilket språk och så översätts det jag skriver till det språket. Grymt va? Dock om ni inte alltid förstår vad jag skriver om ni översätter eftersom jag kan skriva ord som "Frendo, myys`" eller bara förkortningar som inte den kan översätta, men hoppas ni fattar endå ♥


Men nu får vi hoppas på bättre uppdatering! Hörs senare ♥

- Den nya headern! (bilderna är gamla)

 


Av Tintin - 17 april 2014 23:45

Hej,
Dagen har varit super bra! Haft det mys med släkten & sånt, spelat spel mm
Imorgon kommer nog Ebba & Klara med, så det blir ju nice, haha.

Men kommer nog inte blogga mer idag, så godnatt ~

Av Tintin - 17 april 2014 13:38

Snart åker vi!

Vi kommer nog hem på Måndag, men vi får se.

Jag har också nu fixat kategorin "Skärje" som jag kommer att lägga in alla inlägg jag gjort när jag vart där :D

Haha, gamla bilder från  i Juli när jag var på Skärje <3    

   

Ovido - Quiz & Flashcards