Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Tintin - 27 mars 2013 07:22

Tjoo, Sry för att jag inte bloggat! Har inte funnit någonting att göra det om lixom! Men Aja, igår var jag sjuk hela dagen, det var Majken meeeh! Så vi hade FaceTime Hela dagen! Så vi bakade oh Massa grejor! Det kändes facktiskt som om vi var tillsammans! Haha! Idag är jag sjuk ingen då, vet nt om Majken är det men ja, juste!! Mamma jobbar under fredag, lördag och söndag. Och pappa ledig, sen jobbar han under veckan till fredag! Så det är bara under nästa helg vi är lediga! Men då när pappa är ledig under freda o så! Ska vi ta bort min tapet! Sedan ska ta måla å så! Så ja, jag gör om det då!
Men hörs!

- ser så muppad ut!! Haha!

Av Tintin - 24 mars 2013 20:28

Den första är Orginal och dom andra är reagerade! Vilken är bäst? Reagerad eller Orginal?

Av Tintin - 24 mars 2013 10:46

...några dagar här i veckan. Iaf, Sry att jag nr bloggat oj nt* hehe, men i fredags var jag och Majkis o bada på Leum. Träffade inte Lisa....Men vi hade iaf sjukt kul! Även om jag vart där typ 20+ ggr. Men ja, det var super! Vi åkte hem vid halv sju. Å åkte kl fyra. Iaf, JUste! Om två veckor typ ( 7/4 ) ska Yohio (!) signera grejor typ i nodstan kl 16:00 så då ska jag dit! Kanske tar med Abbe eller Lippa elr Majkis! Men iaf, igår kom mormor och åt middag hoss och Satt vid lapptoppen under hela earth hour! Haha! Men då hade jag oh pappa lagat, förett, huvudrätt, o Efträtt! Så jaaooww! Men nu tittar jag på när mamma städar akvariumet! Haha!

- igår! Haha!

Av Tintin - 20 mars 2013 17:15

Tjo! Är men Min Sötiz idag! Haha! Tittar på Bamse! Haha! Bääääst jue!

- Arkivbild! ?

Av Tintin - 20 mars 2013 17:08

Av Tintin - 20 mars 2013 12:44

Tjooe! Ska ta simtest idag i skolan! Buhu! Men ja, snart åker vi!! Wohowhio!

- nyss!

Av Tintin - 19 mars 2013 07:36

Helluh! Hann blogga lite nu på morgonen så tänkte berätta lite om dan, aa! Vi börjar 08:20 o slutar tre! Efter skolan har ja nog inga planer, eller kanske cyckla! Aja, nu ska jag äta!

- nyss

Av Tintin - 18 mars 2013 19:58

Den var på mitt brännskadade finger!

Ovido - Quiz & Flashcards