Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Tintin - 5 mars 2013 07:53

Av Tintin - 4 mars 2013 12:41

Tjaaaaoo! Idag är jag hemma och jag tror att Jg har influensan?
Men iaf har Jg ont i halsen, huvudet, och ena sekunden fryser jag o nästa svettas jag! Men går antagligen imån, efter som Jg mått såhär sedan i torsdags och det börjar gå över! Aja, bild sedan igår!

Av Tintin - 3 mars 2013 10:02

Tjooo! Jag hann inte riktigt blogga igår, jag hade ju släkt kalas och Allt! Städade, och var med Abbe, sedan var han med på Kalaset! Vi var nog mest ute, hehe, idag har Jg lite ont i halsen för det, nu sitter jag i soffan och "Tittar" på Vasaloppet och skriver detta inlägg! Men sedan ska jag spela lite Ps3 med Pappa (!) men hörs! Puss! <3 Ps, fixar en speciell grej till bloggen nueee!


- Nyss!

Av Tintin - 1 mars 2013 20:29

Ovido - Quiz & Flashcards