Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under september 2014

Av Tintin - 21 september 2014 19:55

Åh vad jag saknar sommaren! Alla bilder är tagna tyå första helgen efter sommaren då Majken var med på skärje, saknar  

             

Vi hade typ precis vaknat, haha     

Av Tintin - 21 september 2014 17:23

Funderar på att skaffa, vad tycker ni? ;)

Av Tintin - 20 september 2014 14:35

     

Av Tintin - 16 september 2014 19:35

Hej,
Jag har blivit jätte förkyld. Hostar & har ont i halsen :( usch! Imorgon ska jag till tandläkaren. Hatar att gå dit, det är så obehagligt att någon håller på med sin mun. Och så gör det så ont att ta kort med. Men jag får gå lite tidigare från skolan, så missar engelskan.

Funderar på att tona mitt hår brunt igen? Eller något nytt iallafall :D

Av Tintin - 14 september 2014 18:00

Hej,

Idag har jag vart med Filippa. Vi åkte in till allum och kollade lite. Dom öppnade TGR där idag, så vi var inne där och tittade lite ;) Just nu så kollar jag lite youtube och äter frysta hallon. Imorgon är det skola, har sovmorgon.. tror jag iaf ;/ efter den så åker jag och Majken och spelar volleyboll :D

- Nyss ;3

   

Av Tintin - 13 september 2014 13:25

Hej,

Nu är jag tillbaka efter en veckas paus. haha, ledsen att jag inte sa något. Me3n har inte haft tid, ork eller någon inspiration till att blogga. Men jag kom iallafall nyss hem från träningen och sak snart äta lunch. Snart ska jag nog vara med Majken, vi ska nog dra till Allum eller något. Men vi hörs! ;D

 

Av Tintin - 8 september 2014 21:12

Hej,
Börjarde vid åtta med hemkunskap. Det var kul, vi bakade osv. Men det började brinna lite, jhaha. Lite läskigt, men iallafall, det gick bra.
Men efter skolan var jag med Cajsa N. Det var jätte kul. Tränade för ett tag sedan, duschade och såg på idol, nu över jag lite spanska ~

Av Tintin - 7 september 2014 19:59

Hej,

Idag var jag med Filippa L. Vi lagade 3 rätters lunch, haha. Men vi har haft det jätte kul iallafall. Imorgon är det skola, börjar vid åtta med hemkunskap. Efter skolan ska jag antagligen vara med Cajsa N. Men jag har nyss tränat & duschat och ska just nu äter jag plättar, mums ;) haha. Men ska snart gå ner och se på tv med mamma. Men vi hörs imorgon <3

   

Ovido - Quiz & Flashcards