Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juni 2013

Av Tintin - 30 juni 2013 01:22

Hörs imån <3

Av Tintin - 30 juni 2013 00:55

Sitter o gör typ inget, Avbe gick hem för typ en minut sedan. Snart ska jag la sova eller något...mår sådär..
Åt typ lite mkt godis...så har ont i magen o mår illa..hehe..(typiskt mig ;))

Vart med Filippa förut med :)
Men har inga planer på imån, så det blir som det blir, hörs då! :D

- Från FootoShooten förut idag :3

Av Tintin - 29 juni 2013 14:47

Filminspelning oh myys med Filippa ;)

Av Tintin - 28 juni 2013 17:42

Av Tintin - 28 juni 2013 11:35

Ligger typ nerbäddad och tittar på film, förlåt för att jag inte bloggade igår, men gjorde typ inget...
Men vid halv 1 eller 1, kommer Filippa.
Vet inte ricktigt vad vi ska göra, men vi får se

Av Tintin - 26 juni 2013 13:39

Vaknade halv 10 idag, kände mig lite krasslig så låg och tittade på film oh så, sedan hade jag FaceTime med min mupp. ;(Majken); (^?^)
Nu har jag fixat mig och ska snart äta Lunch. Kulkul.
Kanske sticker till Allum med min Muppis senare, men vi får se.

Av Tintin - 25 juni 2013 19:06

Äh, ni ser ju...

Av Tintin - 25 juni 2013 16:50

Hej
Nu är Jg på väg hem! Har haft det så sjukt kul med mina Tjejor! <33
Saknar dom redan :( <3
Men träffar dom ju om tre-fyra veckor...*suck*....

Men iaf! Vi har badat minst 8 grr varje dag. Utom då det rengnade och så. Det blev det kanske två eller ngt...

Men midsommar då.
Först var jag med Ebbis o Klaris tills jag skulle äta, och sedan åt ju dom o så, åt ju det vanliga midsommar-maten.
Sedan gick jag upp till Ebba o Klara och fikade med dom och vr med deras gäster...hehe..
Men sedan så var vi med några tjejer som är runt 15, super snälla! Dom heter Elsa och Wilma. Så klädde vi och dansade runt midsommarstongen. Sedan åt jag middag hoss dom..alltså midsommarmats middag...
Sedan spelade vi spel och hade mys med resten av gästerna.

Så gick Jg hem vid 11, halv tolv <3

Sedan förgår sovde dom hoss mig o så!

Det var nog det, ha det bra så hörs vi senare! Längtar ändå lite till kompisarna i Göteborg <3

Men har åkt mer en halvvägs :D

Ovido - Quiz & Flashcards