Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Tintin - 28 februari 2013 11:18

Tjaaaaooww! Jag har nt bloggat för jag har ju fyllt år oh en massa grejor men iaf, tar nt och berättar vad jag gjort för jag orkar nt skriva om allt! Men iaf, idag är jag sjuk, mår lite illa men. Jag och Pappa ska ta en promenad ikväll om jag mår lite bättre! Sedan spela spel, och sist ikväll ska jag antagligen färga/Tona håret brunt (!!!) och så, men nu ligger jag och rensar YouTube från videos, haha! Aja, snart ska jag laga lite mat, köttbullar och makaroner! Men, Aja, Look of today kmr!!

Av Tintin - 25 februari 2013 14:39

Av Tintin - 25 februari 2013 14:39

Av Tintin - 25 februari 2013 07:55

Jaaooww! Lite om dagen här då! Men iaf, vi börjar 08:40 men går 08:20 för att möta majkis O en annan i våran klass! men Aja, vi slutar halv tre idag! Och då ska jag nog vara med Filippa tror jag! Men så ska vi elr jag då om inte hon följer med, gå till Prima (ICA) och köpa tårt grejor! För jag fyller år imån och ska vi baka den idag! Hehe, men Aja! Hare gött!


- Nyss! Oh ja, jag har en dålig hår dag!

Av Tintin - 24 februari 2013 19:16

Av Tintin - 24 februari 2013 17:53

Ja, ny header! Blev inte riktigt nöjd men kunder det vara så ett tag! Kmr nog och ändra lite tills jag blir nöjd med den! Aja. Ha det!

Av Tintin - 24 februari 2013 17:12

Hej! Idag har jag bakat bullar! Cyklat med bestiii majkis! <3 chattat med bästaste Hedda! Och mer! Aja, mer inlägg kmr! :))

Av Tintin - 24 februari 2013 17:12

Hej! Idag har jag bakat bullar! Cyklat med bestiii majkis! <3 chattat med bästaste Hedda! Och mer! Aja, mer inlägg kmr! :))

Ovido - Quiz & Flashcards