Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Tintin - 11 februari 2013 18:44

Av Tintin - 11 februari 2013 10:29

Kan inte du ta vatten bilder? Alltså a bilder på vatten ute när du kastar det?

Haha, ja det kan jag väll göra. Jag kanske hinner idag, eller imån!!..Tack för komentaren! ;)

Av Tintin - 10 februari 2013 17:28

Dagens planernblev då stan!!..Så vi var inne i lite olika affärer tillslut blev det en svart tröja!!,. (Bild kommer senare) från Cubus. Men jag ska göra om rummet under veckan, så ska väll fixa lite med set när jag kommer hem! (Sitter i bilden på väg hem) men, ja, Bild på mig just nu!!..Puss Tintin!!..

Av Tintin - 10 februari 2013 10:59

Idag vet jag inte vad jag ska göra än, men kanske till Åby badet eller Lerum eller stan, unerverseum eller ngt sådant. Tror att det blir stan eller Allum med en kompis, men jag säger vad jag gör sedan när jag vet lite mer!!..Jag just nu dåe!!..?? ps. Var på lek och bus landet igår!..Med Filippa och Albin!!..???

Av Tintin - 8 februari 2013 14:09

Sry för dålig uppdatering. Men ska försöka blogga under lovet, som börjar idag, för det är fredag och kom just hem från skolan. Men iaf, tänkte bara säga att jag är helt fast i Yohio just nu. Lyssnar på han hela tiden och är helt fast. Lär mig lika Japanska också!!..han vågar vara sig själv. Jag är helt kär i han!!!...?? det kmr några bilder där under!!..men jag ska till Mora under lovet. Eller kanske. Vi ska hälsa farmor o farfar!!...men nu kokar jag nudlar och lyssnar på Yohio!!!..?Haha!!.? Men Aja, ses!!!

Av Tintin - 4 februari 2013 08:03

Vi börjar 8:40 idag och slutar halv tre, men Aja hörs!!.,

Av Tintin - 1 februari 2013 19:53

Har varit sjuk idag!!...Pappa är också sjuk och mamma har inte börjat jobba än, hon har ju eget företag så dom man inte öppnat än så hon var hemma och gjorde bokföring!!..men bjuder på några bilder sedan, under veckan iaf!!..Puss Tintin

Ovido - Quiz & Flashcards