Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under augusti 2014

Av Tintin - 31 augusti 2014 19:01

Hej på er!

Jag är fortfarande sjuk, så dagen har mest bestått utav att se på film och serier. Det känns så otroligt höstigt ute nu, mysigt. Men ändå lite tråkigt att sommaren är slut. Åt precis och nu ska jag iallafall fortsätta se på lite serier och ha det mysigt ;c 

- Kram 

 

- Nyss <3

Av Tintin - 31 augusti 2014 14:41

Hej,
Just nu så ligger jag i min säng och ser på lite olika serier och så. Jag är fortfarande sjuk. Imorgon är det skola, får se om jag går. Men vi ska ha skolfoto och vill helst inte missa det :(
~ men vi hörs senare!

Av Tintin - 30 augusti 2014 11:00

Hej,

som jag sa i förra inlägget så är jag jätte förkyld, och jag tror att jag har feber. Jag fryser och är varm på samma gång. Det är en dålig sak med hösten, att vara förkyld/sjuk...

- Nyss 

   

Tröja; Hollister // Kofta; Lager 157 // Byxor; Hollister





Av Tintin - 29 augusti 2014 20:04

Bara eftersom jag är förkyld och så

   

Av Tintin - 24 augusti 2014 15:18

Hej,
Förlåt att jag inte bloggat på några dagar.
Idag så regnar det och är as kallt. Höst nu asså...
Imorgon är det skola. Börjat vid åtta med hemkunskap ;)
Har legat i sängen fram tills nu och spelat sims, haha.
Men nu ska jag se lite youtube och sedan vet jag inte riktigt vad som gäller
Kram

Av Tintin - 20 augusti 2014 23:00

Hej på er,
För låt att bloggmingen inte har vart så bra den senaste måndagen. Men ibland så älskar man att blogga, och ibland som orkar man inte och det kan vara rätt stressande. Att man känner sin tvingad liksom. Men iallafall. Idag jag jag upp vid 20 i åtta (!!). För det var skola... Fick nytt klassrum, några nya lärare osv. Men på fredag ska vi iallafall ha triathlon (6'er-9'er) och då ska man först cykla 8 km, sedan springa typ 4 . Och sist simma 200 meter... Tagga -.-
Men tränade ganska nyss, sedan duschade jag & nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska rensa lite sociala medier och sedan sova
~ några dagar sedan

Av Tintin - 18 augusti 2014 15:59

1. Vilken klass ska du börja i? Jag ska börja i 6´an


2. När börjar ni? Den 20 augusti på Onsdag.


3. Hade du läxor över sommarlovet? Nej 


4. Vad ska du ha på er första skoldagen? Jag vet inte riktigt, kanske kommer ett inlägg om det.


5. När vaknar du och lägger dig på skoldagar? Jag går och lägger mig vid 10 och går upp vid Halv 7 eller typ kvartöver. Beror på hur trött jag är ;)


6. Vad är stressigast med skolan? Alla läxor och prov osv.


7. Längtar ni till skolan? Nej, inte till skolan. Men till kompisarna :D


8. Vad längtar du mest efter? Kompisarna & Hemkunskapen (Och alla raster)


9. Vad är roligast med att fixa för att komma tillbaka till skolan? Att fixa nya grejer till skolväskan.


10. Vilken klass började du med smink till skolan? I 5´an med typ mascara.


11. Kommer du att ha handväska eller ryggsäck? Handväska ;)


Btw; JAg vet att hela min design har blivit raderad, men jag ska försöka fixa den idag.

 

Av Tintin - 12 augusti 2014 13:41

Hej på er!

Igår: Igår var jag då med Isabelle, efter ett tag kom albin och hans kompis och vi gick upp till skolan och pratade och så. Vid halv åtta ungefär åkte Isabelle hem och jag, Albin och hans kompis hem till mig och så.

Idag: Idag vid 4 kommer Isabelle hit och vi ska hitta på något, kanske vara med Albin eller något.

Imorgon: Imorgon ska jag vara med Malin, vi ska väll hitta på något kul. haha, men jag vet inte riktigt.

Torsdag: På torsdag ska jag, Majken och mamma till Ullared. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards