Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under maj 2013

Av Tintin - 31 maj 2013 16:51

Hej
Just nu är Abbe och tränar, efter det ska vi typ bada i hans Pool och så! Men innan dess måste jag städa...För hans träning slutar om typ en timma och han ska sova här inatt o det är ricktigt stökigt. Men idag är det super varmt igen!! Känner att de är sommar nu! Bara ngr skoldagar kvar! Sen i mån kanske jag ska på kalas, men nu måste jag städa. Hade tänkt att höra en "Room Tour" snart! Eller ja, när mitt rum är klart!

Av Tintin - 30 maj 2013 21:38

Dagen har varit super bra! Jag var ju då på "Student,Sakelimakeligrejsimojs" och det var kul! Men sedan åt Jg lite hoss Abbe och sedan badade vi i hans Pool och så, sedan spelade vi FreespeGolf (stav) hos han. Kul kul. Sedan gick vi till mig och åt nudlar (till midda :D) och sedan Cycklade vi till en lekplats (den ligger Ap nära oss) och var där. Och föresten. Jag åt middag hos Abbe, och sedan efter typ 2 timmar och jag middag hoss mig igen.

baaaadaaa!! (Jag är nt naken, det är ljustet, titta på spegel bilden, alltså, i första bilden)

Av Tintin - 30 maj 2013 18:12

Av Tintin - 30 maj 2013 15:38

Nu har Jg varit på göascafet med några i klassen, men nu ska jag till min kussin som tar studenten! Haha! Men efter det ska jag till Abbe eller ngt!
26 grader varmt!! Aja, höst senare!

Av Tintin - 30 maj 2013 15:37

Nu har Jg varit på göascafet med några i klassen, men nu ska jag till min kussin som tar studenten! Haha! Men efter det ska jag till Abbe eller ngt!
26 grader varmt!! Aja, höst senare!

Av Tintin - 29 maj 2013 13:01

Slutade för en kvart sedan och jag oh Abbe har varit här i typ tio minuter, och för er som inte visste det bor vi super nära skolan och det tar 2-3 minuter att gå dit/hem! Och Abbe är min granne och vi går i samma klass, han är även en av mina bästisar! Men ja, vet inte ricktigt vad vu ska gö. Men fler inlägg kommer!

Av Tintin - 29 maj 2013 07:28

Hej
Nu är det exakt 14 dagar kvar tills skolavslutningen!! Vi slutar den 12 juni. Men idag har vi en kort dag, eller ja, börjar halv nio och slutar tio i ett!
Efter det ska Jg antagligen vara med Abbe! Kram!

Av Tintin - 26 maj 2013 11:21

Idag är det morsdag, så jag tror att Mormor ska hit, men iaf, snart ska vi till Blomsterlandet och sedan åker vi och tittar på skor till mig, till skolavslutningen osv. Men det är super bra väder idag igen. 25 grader ungefär. Men det kommer roligare inlägg senare!!

Ovido - Quiz & Flashcards