Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under januari 2013

Av Tintin - 31 januari 2013 15:01

Förlåt gör jag inte hat bloggat så mycket på ett tag!,,,Men jag har varit halft sjuk!!...och pappa har varit sjuk!!,,Sedan har vi haft prov som jag övat på och självklart kompisar!!..men nu kanske jag ska vara med Abbe elr Majsan!!..Bayy!!..,kommer lie bilder
Sedan senaste gången jag blogga!!..

Av Tintin - 31 januari 2013 15:01

Förlåt gör jag inte hat bloggat så mycket på ett tag!,,,Men jag har varit halft sjuk!!...och pappa har varit sjuk!!,,Sedan har vi haft prov som jag övat på och självklart kompisar!!..men nu kanske jag ska vara med Abbe elr Majsan!!..Bayy!!..,kommer lie bilder
Sedan senaste gången jag blogga!!..

Av Tintin - 31 januari 2013 15:01

Förlåt gör jag inte hat bloggat så mycket på ett tag!,,,Men jag har varit halft sjuk!!...och pappa har varit sjuk!!,,Sedan har vi haft prov som jag övat på och självklart kompisar!!..men nu kanske jag ska vara med Abbe elr Majsan!!..Bayy!!..,kommer lie bilder
Sedan senaste gången jag blogga!!..

Av Tintin - 30 januari 2013 07:13

Hej, hinner inte berätta om vad som händ igår för då blir det hur lång tid som helst, men iaf. Jag gick upp kl 6 oj ni är den 06:58 så nu är jag klar!!...så nu kan jag titta på tv i en timma!!...Jag har världens bästaste dag idag!!...Vi börjar 08:30 fast det är ju ändå ganska bra!!....då på morgonen har vi trä slöjd eller halva klassen trä o halva textil. Men jag och Majsan o Filippa har trä. Jag sitter brevid Majsan där. Men det har vi i åttio minuter. Sedan har vi 20 minuters rast och sedan Matte, sedan lunch som vi har en timma på och rast så vi ska äta o ha rast på den timman!!.,,Efter lunchen har vi Engelska i 40-50 minuter, och under tio minuter ska vi bara städa bänkarna för vi bytte platser igår. Men vi slutar alltså 12:50 dåe!!...men nu är klockan 07:09 och jag började skriva detta 06:58 så bay!!..

Av Tintin - 29 januari 2013 16:50

Hej, han inte göra ett inlägg efter skolan, men iaf, klockan halv 6, 6 ska jag till mormor för vi ska äta tårta oh så. Så våra kusiner o så kmr också vara där. Men innan dess ska vi äta, och vi kommer inte vara hos mormor jätte länge för vi ska bara fika o så, men vi får se om jag lägger in ett inlägg där elr efter!!...

Av Tintin - 29 januari 2013 16:50

Hej, han inte göra ett inlägg efter skolan, men iaf, klockan halv 6, 6 ska jag till mormor för vi ska äta tårta oh så. Så våra kusiner o så kmr också vara där. Men innan dess ska vi äta, och vi kommer inte vara hos mormor jätte länge för vi ska bara fika o så, men vi får se om jag lägger in ett inlägg där elr efter!!...

Av Tintin - 29 januari 2013 06:44

Nu har jag ätit frukost och så, jag har inte klätt på mig. Men iaf, jag börjar jag 08:20 o nu är den 06:40 så aaa. Men ses efter skolan dåe!!...

Av Tintin - 28 januari 2013 15:13

Hej, idag gick Jg till skolan, som vanligt. Innan engelskan hade vi en tio minuters rast. Men iaf, då såg vi att det stog två ambulanser utanför gympasalen. Då var det att en hypnoalärare skulle ha genomgång och visa en sak i romerska ringarna och ramlat på nacken och huvudet när han hade niorna min bror skulle ha han efter lektionen men domfäll ställa in. Våran engelska lärare är också gympa lärare och hon var i saken breved så hon fick följa med i ambulansen, så vi fick vikarie på engelskan. Men nu är jag Med en av mina bästisar (Filippa) och nu ska vi gö nudlar!!...:) lägger upp några bilder nue och det kommer fler inlägg!!.,,

Ovido - Quiz & Flashcards