Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under november 2013

Av Tintin - 30 november 2013 11:59

Av Tintin - 29 november 2013 11:12

Idag är det fredag, ikväll ska jag, pappa och Ossian titta på film eller något liknande, haha'!
Gjorde en ny header med igår, vad tycks?

Har lite smått panik eftersom jag är super hungrig men har igen mat hemma...
Haha, bara så ni vet har jag vart sjuk de senaste dagarna.

Men imorgon ska jag, pappa oxh Ossian (mamma är i Stockholm/Uppsala) fika på Cafét eftersom de ska typ ha får där eller något. Hahaha!
~ vi hörs!

Av Tintin - 28 november 2013 13:26

Hej på er!
Har just kollat klart på alla avsnitt av pretty little liars (som finns på swefilmer) haha!
Nästa avsnitt kommer ut 7 januari eller något? Orkar inte vääääntaa!
Men har fixat lite mellanmål nu, haha, liiite grönt?

~ Puss ♥

Förresten!
Ska fixa en sak till bloggen som antagligen kommer upp idag, hoppas jag :/

Av Tintin - 27 november 2013 20:09

Längtar så sjukt mycket till julen just nu, ^_^
Snart kommer det upp ett litet "Ny år" collage med.

Det är ju första advent på söndag med :3
Men hade tänkt och ha en jul photoshoot någon dag, och försöka fixa en design, vad tycker ni,? :/

~ Några höst bilder från WE♥IT :)

Av Tintin - 15 november 2013 13:34

Hej på er ♥
Ligger och tittar på PLL, känner att det var länge sedan nu så, varför inte liksom? Haha!
Idag är det fredag, ska bli skönt med helg. Var hemma idag, men bara för att vi skulle åka och simma och jag här ju varit sjuk. Så får följa med nästa fredag istället! Imorgon ska jag nog vara med Cornelia och Albin tror jag men vi får se
~ PLL ♥

Av Tintin - 14 november 2013 15:21

Av Tintin - 13 november 2013 18:37

Hej på er ♥
Fixade lite med bloggen förut, var hemma idag eftersom jag har ont i halsen. D;
Men ligger nerbäddad i soffan och ser på tv och bloggar, ofcourse ♥

Mamma är i kungälv och Ossian och Pappa är sjukt sociala... Nere i källarn då ....


Hatar att vara sjuk, jaja, det är ju höst. Då SKA man ju vara lite förskyld, eller vad säger ni? Haha!

Får väll ta och vara här uppe helt själv tills mamma kommer hem.

Senare blir det The mentalist :/


Och jag vet att uppdaeringen inte varit så bra det senaste...... Men tänker satsa lite mer på bloggandet nu och skriva lite bättre inlägg. Kom görna med tips så jag kan göra blogen bättre, om ni vill ha några önske inlägg eller så är det bara och posta en litem kommentar ♥

   <---- December förra året :D

Ovido - Quiz & Flashcards