Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under januari 2014

Av Tintin - 31 januari 2014 18:39

Jag suger på att uppdatera, jag vet.
Säger att det ska bli bättre men det blir det aldrig. Förlåt för det...

Ha en bra fredag nu *

Av Tintin - 30 januari 2014 20:23

Av Tintin - 29 januari 2014 07:34

~ Några bilder sedan i helgen :/

Av Tintin - 26 januari 2014 22:43

Hej ♥
Imorgon ska vi på studiebesök, och sedan ska jag och Majken och bada, kulkul ♥

~ söndagsångest.se

Av Tintin - 26 januari 2014 16:13

Hej ♥
Igår så fyllde bloggen ETT år! Har bloggat på flera bloggar innan denna, men denna har jag "stannat" på. Det kanske inte alltid vart den bästa uppdateringen, men ändå! Nu ska jag "satsa" lite mer med bloggen, få mer följare och förbättra den! Helt sjukt att det gått ett år. (Trodde att det var den 24 igår, vilket bevisar hur smart jag är) men jag ville bara säga TACK! ♥

~ grattis bloggen♥

Av Tintin - 25 januari 2014 23:28

Hej ♥
Är igentligen super trött, och orkar inte uppdatera, men gör det ändå.
Men dagen... Vakande vid tio, fixade mig ovh gjorde inget typ. Sedan vid två kanske? Så åkte jag hem till Vilde, så fixade jag, Cajsa, Vide & Tilde med vårad grupparbete, och Sedan åkte jag hem vid halv sju typ och åt tacos ♥ och sedan så hade jag bara en vanlig lördagskväll med dipp och chips osv ♥ mys

Av Tintin - 22 januari 2014 15:02

Hej ♥
Har skrivit några inlägg men de har tydligen inte kommit upp? Jaja,

Har vart sjuk sedan i måndags. Gick ju till skolan och sånt på fredagen, så blev sämre under helgen. Men jag tror jag går imorgon, det beror ju på hur jag mår. Och annars så skickar väll mamma mig till doktorn , så blir väll tvungen och gå. :/

Ja..?
Men min dag ser ni iallafall på bilden där nere :^ hehe

Av Tintin - 17 januari 2014 22:57

Hej ♥
Var med Majken efter skolan idag, gjorde pankakor. Haha.
Men sen var vi och åkte pulka och såå. Har vart en mysig dag iaf ♥

Ovido - Quiz & Flashcards