Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under januari 2014

Av Tintin - 15 januari 2014 20:09

Hej på er ♥
Mår bättre idag, så imorgon blir det nog skolan.
Men nu fixar jag lite kvällsmat och tittar på tv ♥
Hade igentligen inget och skriva, men det var lite Update iallafall :)

~ märkte just att jag brände mina mackor. Får väll göra nya... Jag som var så hungrig ;(

.

Av Tintin - 13 januari 2014 21:09

Hej på er!

Var hemma idag, har väldigt ont i halsen. Har tittat på film och saker typ hela dagen. Ena sekunden fryser jag, andra svettas jag. Sjukt jobbigt, hatar och vara sjuk. Har tagit massor utav bilder idag, men fick rensa bort de flesta eftersom jag inte ser så jätte bra ut just nu. Men ni får iallafall två bilder från lunchen idag, känns så tråkigt att inte ha ngra bilder alls.


* Åt bara lite rester från igår, med lite nudlar :) <33

   

Av Tintin - 12 januari 2014 21:31

Hej ♥
Förlåt för uppdateringen, men känner mig sjuk, men ska försöka gå till skolan imorgon iallafall, eller vi får ju se hur jag mår.
Men har igentligen ingen list att blogga just nu, men gör det ändå ♥

Tänkte först säga att vi kommer åka upp till Stockholm under sportlovet med flyg (haha, sjukt omiljövänligt) och vi kommer bo hos våra kusin under de 2,5 dagar vi är där. Vi kommer nog mest shoppa (iallafall jag :3 ) osv. Men det blir kul.

Sedan idag tog familjen en promenad, haha. Men hann ta några outfit bilder innan så jupp ♥

Tröja: tog från mamma, men köpt på Ullared :)
Byxor: Tessie
Mössa: vet inte :/

Av Tintin - 10 januari 2014 23:01

Hej,
Ligger i sängen och ska väll snart sova. Har börjat vänja mig lite med "skol-tiderna" nu, så vill inte att det ska vara för svårt och gå upp på måndag. Har inte så mycket och skriva om nu eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra i helgen, men det blir nog rätt chill. Ska antagligen och bada med Majken på söndag med ♥

~ We♥it collage
Btw; jag har gjort det ♥ ~ inspo

Av Tintin - 7 januari 2014 11:39

Hej ♥
Ska snart äta och sedan sticker jag och Majken iväg till Allum och shoppar lite. Behöver lite nya träningskläder och sånt, hade ett nyårslöfte om att träna lite mer nu när jag slutat dansen.

Imorgon är D skola. Känner att det kommer bli lite skönt och komma igång med de vanliga rutinerna igen.. Men det andra... Inte lika. Skulle gå upp tidigt idag (vid sju, halv åtta) och har varit helt död fram tills nu . Men det var iallafall lite Update, bara jag som älskar känslan efter ett inlägg? När man får bort all "press" ? Haha ♥

~ #weheartit

Av Tintin - 5 januari 2014 17:47

* Alla bilder är tagna på vårat sommarland, i somras ♥


         

Haha, man ser Ossian och pappa så fint i glasögonen med :D

   Hahahah... aså håret?

 

Saknar er super ♥

 

. . . .

 

Om någon undrar så är det där min bror, och om ni nu ser det är jag och ma sistahhhs på andra sidan och ska bada ♥ :DD 

 


Längtar tillbakaaaa ♥

Av Tintin - 2 januari 2014 20:45

1. Revlon lipbutter // nr 090 Sweet tart // Köpt på craycray.se för 99:- ♥
2. Maybelline new york // the Mega plush volum express hydrofuge mascara // köpt på craycray.se för 129:- ♥
3. Fit me! Concealer // maybelline new york // nr 15 // köpt på Ica maxi för 95 kr♥
4. Mun spray // smaken "mint flavoured" // köpt på BIKBOK för 39:- ♥

Av Tintin - 1 januari 2014 00:19


Nytt år, nya tag

Ovido - Quiz & Flashcards