Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under februari 2015

Av Tintin - 28 februari 2015 17:07

           

-

Av Tintin - 22 februari 2015 19:52

 

Av Tintin - 22 februari 2015 19:05

   

mys söndag,

Av Tintin - 10 februari 2015 13:33

Godmorgon,
Eller ja, den är halv 2... Iallafall, Idag ska jag vara med Malin. Hon kommer antagligen hit snart eller något. Vi får se ;)

Imorgon/i övermorgon åker jag till Mora. Ska försöka uppdatera då :)
~ gammal bild

Av Tintin - 8 februari 2015 12:42

hej,
Förlåt att jag inte bloggat på en vecka. Men har vart sjuk nästan hela... Men iallafall i måndags så var jag i skolan, inget speciellt. Sedan i tisdags var jag med Malin på Allum, det var as kul. Sedan i onsdags fick jag feber som jag hade på torsdagen och lite på fredagen med. Sedan igår så skulle vi egentligen typ på "släktmiddag" men eftersom jag var sjuk så var jag hemma själv och såg typ på mellodifestivalen, inte för att det var så kul. Och sedan idag... Jag mår inte så bra idag heller, mår illa och har ont i halsen typ,

Men det är ju sportlov, så på onsdag/torsdag åker vi till Mora :)
#randombild

Av Tintin - 1 februari 2015 18:01

Hej <3

Imorgon är det ju måndag, vi har nationella då och slutar vid 3. Så inte bästa dagen, men efter det ska kanske jag och pappa på bio.


Men ikväll ska jag bara ta det lungt, duscha, ansiktsmask, träna osv. Klockan är ju inte så mycket än så vi får se vad jag gör ;)

Hörs imorgon, (Hoppas jag iallafall) kommentera saker jag kan blogga om också :3

-arkiv

   

<3

Av Tintin - 1 februari 2015 14:30

Har kollat igenom alla arkiv från i somras och insett hur jobbigt det är att blogga, att alltid känna att man måste få upp ett inlägg. Men samtidigt vet jag  varför jag gör det.. Det är kul, och det är jätte roligt att kunna se tillbaka på allt senare. Så jag har bestämt att jag ska börja blogga igen. Men jag tänker inte känna att jag måste få upp ett nlägg. Utan jag ska försöka, kanske inte varje dag. Men några gånger i veckan. Det blir ju lite jobbigt nu med alla nationella prov (och vanliga prov + läxor, och massa annat med).


Något annat som gjort att jag vart lite ledsen på senaste tiden är att våra klasser ska splittras i 7´an. Har vart i samma klass i 7 år snart, så det är ju inte så kul när man känner alla som sina syskon. Men jaja, det blir nog bra. Några från klassen får jag ju med mig ;)

Saknar sommaren något sjukt ... 

Av Tintin - 1 februari 2015 13:48

Ska jag börja blogga igen?

 


Ovido - Quiz & Flashcards