Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juli 2014

Av Tintin - 23 juli 2014 22:16

Hej,

Förlåt för att jag inte bloggade igår, mådde inte så bra.

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, sett tvd, badat osv.

Har precis spelat spel mad familjen och släkten. Ska väll snart ta ett kvällsdopp ♥

Arkivbild från förra sommaren

 

Av Tintin - 21 juli 2014 23:04

Hej,

Igår var vi då på Kattholmen/Katten. Jag tog en del bilder, men det flesta blev suddiga och dåliga, så jag tror inte att jag kommer lägga upp dom (Bilden där nere är därifrån iallafall)

Idag så var jag, mamma och pappa på Nordby. Jag köpte två tröjor och ett vattentåligt skal till mobilen. Efter det har jag badat, solat & ätit, haha. Är det sommar så är det ;D

Men ska ta och bada nu, vi hörs imorgon ♥

 

Bild från Kattholmen

Av Tintin - 20 juli 2014 11:59

   

Arkivbilder;

Hej på er  ♥

Jag ska snart äta lunch och efter det åker vi (Antagligen) till en ö som heter Kattholmen (Katten) vi ska väll bada och sola och ha det mys där. Om vi åker dit tar jag antagligen med systemkameran och tar lite bilder  ♥

Vi hörs senare

Puzz


 

Av Tintin - 19 juli 2014 19:00

 

Hej

Dagen har mest bestått utav, Sol, Bad & Solkräm, haha. Det är så varmt i vattnet, och i luften. Älskaaaa

Men iallafall så ska jag snart äta. Ikväll så kommer några andra släktingar, och dom har en super söt hund som heter Lukas. Men ikväll blir det kvällsdopp, hörs ♥

Av Tintin - 18 juli 2014 21:14

Arkivbilder ;3

   

Av Tintin - 18 juli 2014 21:07

         

Av Tintin - 18 juli 2014 18:57

Hej,

Dagen har bestått utav; Sol, bad & Solkräm.

Känns verkligen som sommar nu. Det har vart otroligt varmt idag, och det kommer bli varmare och varmare hela veckan. Och nästa vecka ska det bli runt 30 grader här :D

Har precis badat och ska snart äta.

- Det var iallafall ett lite kort inlägg ;c Hörs ♥'

 

Ovido - Quiz & Flashcards