Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under december 2013

Av Tintin - 31 december 2013 14:34

Hej på er ♥ och glad fortsättning!

Idag är det nyårsafton och har just fixat i årdning mig.
Blir ändå en ganska chill dag, ska bara fira hemma med familjen, äta god mat och det vanliga ~
Det kommer mer Update under kvällen, med bilder och allt ♥

~ kommer sakna 2013 ♥ känns seriöst som om detta har varit bästa året hittills, men det kan vi väll slå? Eller? ♥ puss

Av Tintin - 30 december 2013 12:43

Mums :)

Mobil bilder, haha. Har väldigt dålig kamera på den så...

Av Tintin - 30 december 2013 11:25

Hej på er ♥
Just nu sitter jag och pappa på bussen in mot stan :* vi får se om vi kanske ärar lunch där inne med ♥

~ förut när vi väntade på bussen :/

Av Tintin - 27 december 2013 22:56

Hej på er ?
Har nyss packat det sista sakerna tills imorgon, eftersom vi åker hel till Göteborg då. Har varit jätte mysigt nere i Mora med släkten♥, men vad säger man? ~ Borta bra, men hemma bäst ~
Ska bli skönt och få komma hem och sova i sig egna säng. När jag kommer hem blir det antagligen lite shopping nu när det är mellandags rea och allt. Var ute i några affärer igår och köpte två tröjor (som jag nämnde i förra inlägget) det var då inte på rea. Men tyckte att det var lite dåligt med fynd i år, men vi får se om det kanske är bättre hemma.

~ det blir dålig Update imorgon eftersom jag kommer tillbringa ungefär hela dagen i en bil med knappt internet.
~ hellokitty byxor och allt, godnatt ♥

Av Tintin - 26 december 2013 13:11

Hej på er ♥
Har inte hunnit blogga nu under julen, men tänkta skicka iväg ett litet inlägg iallafall :/

I förrgår var det då julafton, och vi "firade" men släkten här i Mora, jag fick ett keiboard (whuut?), pengar och lite sååå. Men det var jätte kul och mysigt. (Vi åt ju såklart julmat och tittade på Kalle Anka kl 3 med) och nu har vi ätit rester utav julmaten ett tag. Sedan igår (25/12) så firad vi jul igen, fast då var det med några fler kusiner :) (fast vi fick inga julklappar då).

Och idag var jag inne i stan med mamma och pappa, och köpte två par tröjor inne på H&M, de var dock inte på rea.. Men letat efter sånna tröjor ett tag nu, och det kostade ändå bara 80 och 90 kronor :)

Det är det vi hunnit med hittills, men det kommer mer uppdatering senare.
~ Kram ♥ (bilen är från idag, ni får en liten glimt utav min nya tröja med)

Av Tintin - 22 december 2013 16:19

Hej,
Kom fram till Mora för kanske en timma sedan? Är jätte trött så går och lägger mig tidigt idag, men får inte missa solsidan bara ♥
Men jag bloggar mera när jag hinner , och imorgon kommer resten utav släkten upp, så det blir kul iaf.

~ bilden är från precis innan vi åkte i morse ♥

Av Tintin - 21 december 2013 22:12

Hej :)
Imorgon ska jag upp tidigt och fixa eftersom vi åker till Mora vid 8-tiden imorgon. Vi ska åka bil upp (vilket tar cirka 6 timmar) och sedan ska vi fira jul där med pappas släkt :3 så det blir myys
Men nu är det bara 3 dagar kvar tills julafton ??
Men ska väll ta och försöka sova nu så jag orkar upp imorgon :3

~ jag ska försöka blogga innan vi åker, men det beror på om jag hinner :3

Av Tintin - 16 december 2013 15:54

Frendooo

Ovido - Quiz & Flashcards