Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under augusti 2013

Av Tintin - 29 augusti 2013 21:06

Av Tintin - 27 augusti 2013 19:01

Skolan idag var väll helt ok, imorgon ska jag till tandläkarn! Åh! Hatar och gå dit.. Det ända som är Att jag missar lite av skolan.
Har inga planer just nu, utom att se idol då. Mys!

- Super suddig bild jaow! Pappa <3

BTW; har typ bild brist som ni kanske märker! ;3

Av Tintin - 27 augusti 2013 08:25

Har sovmorgon tills 08;50 idag, men ska gå om 10 minuter ! Har inga planer än.

Hörs efter skolan

- bild på Yohio, tog den när han var på götaplatsen för cirka 2 veckor sedan!

Av Tintin - 26 augusti 2013 15:26

Hej, har nyss kommit hem från skolan ska nog göra något med abbe

Av Tintin - 25 augusti 2013 09:33

Förlåt för uppdateringen. Men jag ska verkligen försöka att blogga minst en gång om dagen.
Har inga planet för idag, ska snart gå ner och äta frukost.

Gjorde en ny design igår med, förlåt för att jag ändrar så mycket nu. Men blir inte nöjd med dom..

Av Tintin - 21 augusti 2013 18:54

Gjorde en ny design, kommer säkert att göra om den snart. Blev inte super nöjd, men den får väll duga. Den känns lite "mörk".
Men nästa gång jag gör en kommer jag nog ta bilder från i sommras, då jag var vid havet och så, skulle blivit finare. Men jaja, okar Inte göra om den nu. Bilderna är ifrån idag. Som ni nog läste i förra inlägget.

Av Tintin - 21 augusti 2013 13:03

Hej

Idag var det skola, haha. Var bara där i en halv timma men ändå! Nu är jag med Filippa och vi ska ha photoshoot.
Kanske kommer en ny header någon dag!

Outfit <3

Av Tintin - 20 augusti 2013 10:10

Godmorgon!
Nu sitter jag, mamma, Ossian och pappa på starbucks. Haha!
Sedan ska vi titta på lite skor, till mig! Haha! Morgon är det skola... Sommarlovet har gått så fort

- förlåt för suddig bild, ;D

Ovido - Quiz & Flashcards