Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under augusti 2013

Av Tintin - 7 augusti 2013 23:25

Hejsan alla!

Tänkte berätta om dagen. Filippa kom runt 10 kanske?
Så spelade vi Sims och så. Sedan kom Abbe, så gick vi till han och gjorde pannkakor vid 2. Sedan var vi där och jag och Filippa fixade naglarna med Albins syster Johanna. Så det var kul. Sedan vid 5 kanske, skulle Filippa hem och efter det åkte Jag, Johanna, och Abbe och badade... (Ja, han har pool, men det är en annan sak) i en sjö. (Härlandatjärn) efter det skulle jag hem (det är mammas och pappas bröllopsdag) och äta middag. Sedan har jag typ tittat lite på film, fixat med några bilder osv.

- Bild från igår med Filippa <3 ;D

Lite failad bild, men det får gå ;)

Av Tintin - 6 augusti 2013 19:12

Hej, förlåt för uppdateringen... Idag... Men min mobil är lite knasig.. (Bloggar oftast från den, utom nu då, bloggar från min iPad nu)
Men Filippa kom vid 10, 10;30 kanske,?
Vi spelade Sims och lite så. Mamma, pappa, och Ossian var ute i stan i åt på restaurang. Men vi valde att va hemma. Men så gick vi och köpte nudlar, och lite saker till en "bananaspite" (stav)
Så lagade vi nudlar och gjorde efterrätt osv.
När vi var klara ringde va Albin. Så kon han, och vi gjorde inget speciell.
Eller jo, vi hade en liten photoshot (stav) (om jag hinner kan jag lägga upp bilderna här, ikväll, eller imorgon)
Sedan så gick vi över till han och bada, så det var kul.
Sedan skulle typ Filippa hem. Så efter det gick jag och Albin och pantade så vi fick lite pengar, så köpte vi "sput/sprejgrädde", choklardmusse (stav) och mini mashmellows som vi ska äta senare ikväll. Men sedan gick jag hem, för jag skulle äta. Så nu är jag hemma, han ska ringa när han har ätit osv.

Btw; min pappa är bääst ;/

- En bild från idag

Av Tintin - 5 augusti 2013 11:13

Linne; H&M
"Hoodie"; Holister
Shorts; KappAhl

Av Tintin - 5 augusti 2013 10:57

Godmorgon på er!

Har nyss ätit frukost och ska fixa mig, sedan åker vi in till.. Någonstans och ska köpa en "Ipad mini" (en vit) (alla andra i min familj har en, så nu är det min tur :D)
Kommer kanske upp en ny design idag med, Ossian ska hjälpa mig ;3

Btw; ungefär 2 veckor kvar tills skolan börjar!

Av Tintin - 4 augusti 2013 18:50

Hej finisar ?

Förlåt för uppdateringen, jag vet att det jag säger det typ hela tiden men, jag ska försöka att bli bättre, är lixom ganska jobbit ibland, man glömmer bort det osv.

Men iaf, idag var jag med Filippa, efter lunch åkte vi och bada vid en strand och var där i ngr timmar.
Tror att det kommer upp en ny design snart med. Hur låter det? ;D
(Har lite "Bildbrist" så ni får en Arkivbild)

Av Tintin - 2 augusti 2013 22:06

Hej...

Fick min Hollister tröja idag, och är sååå glad!
Har varit med Abbe hela dagen, har precis kommit hem där ifrån.. Bi badade precis med. Så medans jag bytte om gjorde pappa Toaste till mig, ska äta det där den är klar.

Tack pappis <3 ;D

Ovido - Quiz & Flashcards