Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under augusti 2013

Av Tintin - 19 augusti 2013 16:48

Hej, tänkte berätta lite om skolan.
Men iaf. Vi börjar på Onsdag. Klockan 09;00 och så får vilse våra nya klassrum osv. Sedan får man bestämma om vill äta där eller gå hem, (jag tänker gå hem och äta) och vi börjar 5'an! Ok... Har seriöst INGET att skriva om..

Av Tintin - 19 augusti 2013 16:37

Hej

Har vart på album idag. Med majken.
Köpte inget speciellt, men iaf.
HAHAHA, har seriöst inget att skriva om . Men snart kommer ett inlägg om skolan osv.

Av Tintin - 18 augusti 2013 19:06

Förlåt för uppdateringen, okar nt berätta om allt. Men iaf, var sett Yohio live (igen) och det var lika roligt som förra gången! En utan dom bästa kvällarna i mitt liv. Men nu ska jag bara berätta om lite framöver!

Imorgon, ska jag och Majken och shoppa (kanske)
Sedan börjar vi skolan på onsdag. Men mer om det i något annat inlägg <3 ^^

Av Tintin - 13 augusti 2013 23:08

God..kväll??

Orkat nt berätta om allt vi gjorde idag. Det blev iaf ingen photoshot, det var
För dåligt väder. Albin gick precis hem. Vi tog kort (oh filma) på blixtarna! Det är något av det COOOOOLASTE jag sett. Seriöst. Men nu ligger jag och mamma och ser på tv. Har ont i huvudet, var ju nyas sjuk. Och så lekte jag och sprang omkring. Ska nog ta det lungt och se på film i sängen.

Av Tintin - 13 augusti 2013 10:39

Godmorgon!

Mår
Mycket bättre idag, så halv tolv kanske köer Filippa hit,
Vi vet nt vad vi ska göra. Kanske photoshoot (stav)

XOXO Tintin

Av Tintin - 12 augusti 2013 14:42

~ Hej

Hoppas att ni mår bättre än jag.
Hade lite feber tidigt i morse (5-6 tiden)
Därför är mina planet idag: göra ingenting utom att titta på tv osv. Ta det lugnt.
Ska väll snart äta lunch.

~ Egopics ;D

Av Tintin - 11 augusti 2013 22:45

Godnatt sötisar!

Som sagt somnade jag nt förren klocka var runt 3, plus att jag mår ganska dåligt. Behöver lite sömn känner jag. Har tagit medicin osv. Så nu Hoppas jag att det ska bli bättre.
Ska ligga och hålla på med mobilen/Ipaden tills jag somnar typ.
Hoppas iallafall ni låt bättre än jag gör nu ;)
Men vi hörs morgon! <3

Jag ikväll/natt. (Dålig bild, tog med mobilen) ;D

Av Tintin - 11 augusti 2013 10:28

Godmorgon!

Igår kväll blixtrade det och åtalade det så sjukt mkt. Så jag somnade runt 3, känner mig förkyld, har känner det i 2 dagar. Är hes och har ont i halsen.
Tror jag ska ligga i soffan och titta på film.

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards