Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juni 2014

Av Tintin - 30 juni 2014 01:04

Hello
Imorgon så åker jag till Mora, ska sitta i bilen i typ 7 timmar....längtar.....
Men det ska bli kul att åka dit, var typ i december jag var där senast. Jag kommer iallafall att vara där i två veckor ungefär, och den tiden kommer det inte att bli jätte bra uppdatering (tror jag, kanske blir det?) haha. Men bara lite snabb info, ska upp typ 7 imorgon.. Alltså om typ 6 timmar : c

Men som ni såg i förra inlägget var jag på bio idag, med Albin och Johanna (vi såg Rio 2, och den var väll helt okej :3)

~ hörs <3

Av Tintin - 29 juni 2014 15:07

Av Tintin - 28 juni 2014 20:51

Hej på er!
Har precis spelat in en review på en Primer från Mabelline New York, som borde komma upp idag/imorgon på VideoFyMe (heter @Tintinpaulsruds där) och just nu ligger jag nerbäddad med Chips och Cola och ska strax sätta på en film, haha. Annars idag har jag typ städat mitt rum och vart med familjen. Imorgon ska jag nog vara med Filippa och sedan på måndag åker jag antagligen till Mora ~
Pusss

Av Tintin - 27 juni 2014 17:56

Hej 

Idag var jag då med Isabelle, vi har haft Photoshoot och så, haha. Eller ja, vi gör ju fortfarande något. Men ni kan klicka HÄR för att komma till hennes blogg 

Vi skulle gjort pankakor till lunch, men... det gick lite fel, så det blev nudlar istället ://

Men det var iallafall ett lite kort inlägg, ska vara lite social nu ;) men vi hörs senare :D


 

Av Tintin - 26 juni 2014 18:48

Av Tintin - 26 juni 2014 12:39

min bloggstatistik har blivit mycket bättre nu under 2014, jag vet inte om det är för att jag börjat att skriva längre och "bättre" inlägg, och lägger ner mer tid på dem. Eller för att jag brukar ta mer kort med systemkameran? Men vad det än är så är jag iallafall sjukt tacksam! Och nu kanske vissa tänket "100 besökare är väll inte så mycket" men det är UNIKA besökare, vilket de flesta inte förstår... Men iallafall, tack så mycket! Från 2013 ha rund 20-50 unika besökare, till att ha 50-100 är otroligt roligt! (Jag har aldrig nått 100 än, men har cirka 98, denna månaden) men tack!

Av Tintin - 26 juni 2014 11:32

Hej på er!

Just nu åskar det här, det regnar lite smått men det är bara några små moln där åskan och regnet kommer ifrån, resten är blått. Ikväll så åker vi ju hem, jag vill hem, samtidigt som jag inte vill hem. Jag vill hem eftersom jag vill träffa kompisarna + pappa (Eftersom han jobbar och inte är här) men jag vill stanna, 1. för att de är så mysigt här, och omdet är varrmt går man på 30 sek ner till vattnet och badar 2. Ebba och Klara är här.

Imorgon (Fredag) ska jag vara med Isabelle, vi ska ha en photoshoot och om det blir varmt bada, mys.

   

Ovido - Quiz & Flashcards