Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juni 2014

Av Tintin - 9 juni 2014 20:46

Helluu
Just nu är jag påväg hem från Majken, typ direkt efter skolan så åkte vi och köpte paket till Cornelia, eftersom hon fyllt år. Då åt vi på frozen yoghurt och så. Efter det åkte vi hem till henne och åt, sen så åkte vi och handlade eftersom vi ska typ ut och vandra imorgon med skolan, haha. Sedan så badade vi och så det var ju typ dagen, ska snart görs iste och typ bara mysa
~ Haft en grym dag iallafall Majken

Av Tintin - 9 juni 2014 16:45

Av Tintin - 8 juni 2014 17:24

Helluu ~
Kom hem från resturangen igår vid tolv ungefär, påvägen hem så gick vi förbi Ullevi där Håkan Hellström spelade, de var rätt coolt att se (och höra) haha ;) idag var jag med Filippa en stund, efter det har jag legat och solat i någon timma, vi så gärna bli brun i sommar ~ efter det så tog jag en snabb dusch och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Imorgon ska jag antagligen vara med Filippa och kanske åka någonstans med Majken och köpa en prisent till Cornelia som ska ha "kalas" snart. Har inga lektioner, ska typ se på film och så. På torsdag har vi skolavslutning, längtar ihjäl mig , haha :D

Av Tintin - 7 juni 2014 09:37

Hej,

Igår så var jag och mamma inne på Allum innan jag åkte in till Liseberg. Jag köpte en klänning som jag ska ha idag när jag ska på en komfrimation. Den är typ pastellblå/Babyblå och jag tyckte den var jätte fin ♥' Och som jag sa ska jag på en komfrimation idag, så det blir nog lite dålig update då. Först så ska vi vara i kyrkan, sedan åker vi hem till dom och sedan på kvällen ska vi på en resturang.

- Bilderna är tagna fråg igår :3

     




Av Tintin - 6 juni 2014 13:30

Av Tintin - 6 juni 2014 09:36

Hej,
Förlåt att jag inte bloggat på ett tag.... Men igår var jag på kalas och så...
Vid halv 12 ska jag, Albin, Kajsa M, Kajsa B åka in till Lisse ~
Efter det skulle jag antagligen vara med Majken
~ Hörs senare

Av Tintin - 3 juni 2014 20:22

Hej,

Vaknade typ 10 minuter innan jag skulle gå till skolan, hann knappt äta frukost. Skolan idag var sjukt seg, speciellt matte och No lektionerna. Men efter skolan gick jag och Jonna hem till mig. Vi hade de rätt nice, haha ;) Älskar dig trollet 

Är iallafall sjukt trött nu eftersom jag sovit dåligt de senaste dagarna, ska gå och lägga mig tidigt idag så jag är pigg imorgon ;D

Ska göra något med Kajsa B då 

 

 

Av Tintin - 2 juni 2014 21:35

Hej,

Idag var det skola, hade prov andra lektionen, gick väll helt okej. Inte alla rätt, inte alla fel, hahah ;D Vid fyra så åkte jag och Majken till Härlanda och sedan åkte vi till Allum. Efter det har jag inte gjort så mycket, haha.

På Fredag ska jag och Kajsa B in till Liseberg och på Lördag ska jag på en kompis komfrimation ;)

- Dålig bild :((

 

Ovido - Quiz & Flashcards