Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juni 2014

Av Tintin - 16 juni 2014 19:53

Hej på er!

Jag vet att de vart lite dålig update de senaste dagarna, de var ju för jag jag varit på Skärje. Jag, Mamma, Pappa och Majken stack dit på fredagkväll. Vi hade de grymt mysigt!


Idag har jag vart med Albin, vi var på Allum och så, haha.

Klippte mig idag med, hade super slitna toppar. Känns skönt att de slitna är borta, men de känns väldigt kort. Klippte typ 1 dm eller något, haha.

 

Av Tintin - 16 juni 2014 15:49

Av Tintin - 14 juni 2014 08:17

Av Tintin - 13 juni 2014 14:24

Hellooooo
Har helt glömt bort att blogga, har lite brottom men vi kör. Igår hade jag skolavslutning, så har sommarlov nu ~ och om typ 1 timma åker jag, mamma, pappa & Majken till skärje (mitt sommarland) kommer bli super kul och mysigt! Det kanske blir lite dålig Update, men vi åker hem på söndag. Sedan ska jag dit över midsommar med, men det tar vi sen, haha. Men lite Update iallafall, vi hörs sen
~ men d blir bra väder iallafall

Av Tintin - 11 juni 2014 18:56

Av Tintin - 10 juni 2014 21:13

Hej,
Idag efter skolan så gick jag och Majken hem till mig och hämtade badkläder, sedan gick vi till henne och sola, bada, studsa och så ~ hade det iallafall as mysigt. Imorgon är det sista dagen innan sommarlovet ~ lääängtar

Ovido - Quiz & Flashcards