Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under mars 2014

Av Tintin - 29 mars 2014 13:05

Tröja: H&M
Byxor: Denim&Denim
Skor: Converse

Känns verkligen som vår nu, solen skiner och det är varmt. Igår cyklade jah och Majken till Allum & på vägen hem var det en jätte fin solnedgång ~ kram

Av Tintin - 25 mars 2014 13:26

Älskar tisdagar

Av Tintin - 24 mars 2014 14:04

Av Tintin - 23 mars 2014 18:00

Hej,
Åt nyss middag, vI gilla' då känner man att det börjar bli vår ;) Dagen hittills har väll mest bestått utav att plugga och ätt städa mitt rum, hehe. Planerna för ikväll = plugga, städa, serier och sedan sova.
Har inga planer för imorgon efter skolan, blir väll Allum med en kompis eller något, haha ~

~ hamburgare + vår = sant :c

Av Tintin - 22 mars 2014 22:55

Hinner inte blogga mer idag, så hörs imorgon! ~

Av Tintin - 22 mars 2014 18:03

   

Av Tintin - 22 mars 2014 17:59

Fick denna kommentaren på mitt inlägg om Ullared:

Först, tack för kommentaren Almina! Jätte roligt när ni kommenterar, fortsätt med det♥
Men om jag skulle visa allt i bilder blir det väldigt jobbigt och visa, men jag tror att jag kommer lägga upp en Haul på Ullared på min VideoFyMe ( @Tintinpaulsruds ), hoppas det är okej. Kände bara för att ta upp det eftersom mina vänner också frågat om det. Hoppas att du har VideoFyMe nu ;)
Kram! ♥

Av Tintin - 22 mars 2014 17:43

Hej,
Förlåt för att jag inte bloggade igår. Hagr igentligen ingen blogglust just nu heller, men vill ändå hålla er uppdaterade ;) igårkväll mådde jag väldigt illa och hoppade över middagen (även om det var min favorit mat, tacos) men nu mår jag mycket bättre! Men känner mig väldigt förkyld, men det kanske bara är pollen? Haha. Men idag var jag en stund med Majken, efter det pluggade jag lite. Måste göra den sen igen :/ Buhuu... Men ja, that's life i think. Men senare ikväll ska jag hem i till Majken och vi ska ha lite "spa" eller aaa, vi ska basta och ha ansiktsmasker osv, kulkul.
Nej, nu måste jag plugga, historia... Men det var iallafall lite update, haha, kram!

~ förut idag

Ovido - Quiz & Flashcards