Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under mars 2014

Av Tintin - 3 mars 2014 07:58

hej,
Han blogga nu lite på morgonen eftersom jag ska till doctorn vid halv nio, så är ledig de första lektionerna av skolan (!) men ska bara ta blodprov, så de är inget allvarligt ;)

Men ska gå och byta om nu, chao

Av Tintin - 2 mars 2014 22:13

Av Tintin - 2 mars 2014 13:17

Hej,

Idag är det då söndag... Känner mig rätt pressad eftersom vi ska ha både prov och läxa tills denna veckan som jag känner att jag inte kan, känns ju lite sådär... :// 

Men nu till det bra. Om ungefär en halv timma kommer släkten och ska fira mig (Hehe) så det blir ju nice. Men nu ska jag vell gå och vara lite social mot resten utav familjen då, haha :)


- Liten :/  

Av Tintin - 1 mars 2014 17:13

Hej,
Förut idag åkte jag till Ikea för att köpa saker till mitt rum jag gör om. Sedan gick vi in på flera olika affärer (bygg-affärer) så nu det köpt. Sedan åkte vi hem och åt, efter det satte vi upp några saker (just nu med, fast det gått några timmar ://) och sedan ikväll så ska vi få lite gäster, så ska vi äta god mat och bara ha det trevligt ;/ ♥

Ovido - Quiz & Flashcards