Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under mars 2014

Av Tintin - 13 mars 2014 13:50

Är i skolan, hörs efter :S


Av Tintin - 12 mars 2014 18:12

Hej,
Det börjar verkligen att kännas som vår ute nu, var runt 20 grader i solen idag. Efter skolan gick jag till glasscafèt med Cajsa och åt glass. Sedan direkt när jag kom hem gick jag och tog på mig shorts och gjorde en smuthie. Sedan pluggade jag, eftersom jag ska ha matte prov imorgon. Hehe...
Snapade även med Majken eftersom hon är i Sälen, saknar dig redan (även om du åkte idag <3) Ska beställa hem thaimat och titta på det nya PLL avsnittet snart, såå spännande ju. Efter det blir det toppmodell Sverige och sedan The Mentalist, mys kväll.
~ oldie :/

Av Tintin - 11 mars 2014 17:53

Av Tintin - 9 mars 2014 14:59

Hej på er 

Idag är det söndag, vilket betyder skola imorgon... :((

Men idag var jag med Filippa, vi hade en mini photoshoot (Så passade på att göra en nya design) och sedan åt vi pankakor (♥) och massa annat kul. Hon åkte för ungefär en halv timma sedan, hon skulle träna. Nu får jag väll snart plugga, skuter alltid upp det tills söndag... hehe, har massa läxor imorgon som måste bli gjorda.

But yes, här får ni några bilder från photoshooten 

       

Av Tintin - 9 mars 2014 14:50

Gjorde en ny design idag, men är väll INYE helt klar än. Som jag nämnde i ett annat inlägg har det vart mycket krångel med bloggen på senaste, som när jag tillexempel lagt till en Header så sparar jag och sedan raderas ALLT (inte bilder eller inlägg då) men bakgrunden, text snittet osv. Men fixat det mesta av det nu iallafall. Men designen känns lite mer vår än den förra...haha.. Men ja, ni kan ju Kommentera om ni haft liknande problem på bloggplatsen.se, kram!

Av Tintin - 8 mars 2014 10:06

Tröja: Tessie
Hoodie: Hollister
Byxor: Hollister

Av Tintin - 5 mars 2014 13:01

Hörs efter

Av Tintin - 3 mars 2014 15:31

Ovido - Quiz & Flashcards