Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under september 2013

Av Tintin - 22 september 2013 14:40

Myys med Filippa <3

Av Tintin - 22 september 2013 10:00

Har ingen aning om vad jag ska göra idag, tror att jag kommer att vara med Filippa. Men vi får se. Vaknad super tidigt idag, runt 8 tiden. Mn gick upp Halv nio och tittade på tv och gjorde frukost! Haha!
Men mer uppdatering under dagen.

- har seriöst INGA bildr, så ni går en arkiv bild :)

Av Tintin - 21 september 2013 22:54

Är super ledsen för att jag nt bloggat, men har haft en liten bloggpause. Men nu kör jag igång igen,. Men en bra nyhet är att jag är 10 besökare ifrån att slå mitt rekord på besöksstatistik! Tack!
Men ska nog sova snart, har inga planer för imorgon! Så vi får se om jag bara är hemma eller om jag hittar på något roligt!

Kram!
- arkivbild :3

Av Tintin - 11 september 2013 07:08

Hej, börjar åtta, så hinner inte blogga, men det är en rätt chill dag.. Utom Gympa... Hatar gympa..
Men hörs efter!

Av Tintin - 10 september 2013 18:48

Ska ut och springa/gå med Majken NUUU! Taggaaaa

Av Tintin - 10 september 2013 13:18

Är i skolan, ska ha musik snart.
Vet inte vad Jag göra Sen,

- Fina skooor, jag och Majken.. Haha!

Av Tintin - 9 september 2013 16:26

Hej! ♥

sluatde 14:00 idag, har inte gjort så mycket, vart med pappa eftersom han är sjuk.

Men ska plugga lite ikväll, och se på tv. nej, men´vet inte vad jag ska göra faktiskt.Haha

Ta det lungt och slappa, känner att jag behöver det eftersom jag knappt sov något i natt.

HAHA:::... :3


puss ♥  

Av Tintin - 8 september 2013 19:47

Har nyss duschat och har satt på mig myyyys kläder! Imorgon är det skola, börjar åtta.. Förlåt för uttdateringen. Men har vart och badat idag igen, med Abbe och Filippa. Men nu ska jag plugga och rensa lite bloggar och youtube. Men bloggar om jag hinner innan skolan, annars efter.

- HAHAHA! Nyss..

Ovido - Quiz & Flashcards