Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under maj 2014

Av Tintin - 30 maj 2014 22:50

 

Av Tintin - 30 maj 2014 22:35

Hej på er,

Kom nyss hem, har vart med Majken på Ica, haha. Köpte en Ben & Jerry, asså K Ä R L E K

Har inte gjort så mycket idag, vart med mamma och pappa på någon blomsteraffär och så ;D

Ska snart se någon film och sedan sova :) 

Btw: Har glömt alla böcker och papper till provet på måndag i skolan... (De är här ni ska applodera) 

- Bilder från igår 

         


Av Tintin - 29 maj 2014 17:38

Hej,

Imorse vaknade jag vid 08:00 typ, haha. Gjorde frukost och sedan typ latade jag mig :/ Vid 12 så åkte jag och Majken in till Allum, köpte bara lite småsaker 

Snart ska släkten komma hit på middag, annars ska jag väll plugga.. har prov på måndag 

Btw: Har tappat bort mina shorts :( intresse-klubben antecknar ♥ (Ledsen för mörk bild)

 

Av Tintin - 28 maj 2014 21:20


 

Hej,

Idag var det sista dagen i skolan för veckan, är ledig Torsdag, Fredag, Lördag och söndag. Nästa veckan är sista vanliga i skolan för mig. Längtar så mycket till Sommarlovet. Bara ungefär 2 veckor kvar nu. Det kommer säkert att komma ett inlägg om hur min sommar kommer att se ut ♥

Har typ träningsvärk i benen från igår, ahhaa. Typical me ;D

NO

Av Tintin - 28 maj 2014 13:05

Vi hörs efter skolan ~

Av Tintin - 27 maj 2014 21:33

Hej,

Idag så var min klass med i en stafett för alla klass 5' i det området där jag bor. Det var totalt 13 klasser med, och vi komm 3'a. Haha, våran paralellklass vann så det var ju nice. Men efter det fick vi sluta (Vid typ 1) då gick jag och trollet (Jonna) hem till henne och vi tittade på film, studsa, prata och spela spel och så. Kom typ hem för en halvtimma sedan och åt lite, ska snart duscha och sedan rensa lite socialamedier, haha ;D

Är sjukt trött efter stafetten, även om jag fick de två kortaste sträckorna, men ändå :/

- Tagen precis, igga att de är lite stökigt i bakgrunden ;)

 

Av Tintin - 26 maj 2014 07:46

Av Tintin - 25 maj 2014 21:13

   

1 bilden: Första färgningen 2 bilden: Andra färgningen (Dåligt ljus)



Om min nya hårfärg: Jag färgade ju håret igår, men det blev väldigt gult såg typ ut som om jag hade en peruk på mig :DD Så idag så färgade vi om de, (Vi använde ett annat märke då) och alla de gula nyanserna försvann, det kanske är lite kvar med det mesta är borta. Jag blev jätte nöjd ;D Färgen kommer från L'OREAL PARiS och är i nr 10 *extra light blonde* (Dock är den inte så ljus)

Om dagen: Jag och Albin åkte in till Liseberg vid 11. Lika kul varje gång ;D AHAHHA. Vid 4 åkte vi hem och så skulle han iväg till någon handbolls match eller så :c Och då var jag hemma med familjen, mormor var här med på middag och sånt. 

Om imorgon: Imorgon ska jag till skolan och efter det ska jag antagligen vara med Filippa, men annars har jag inga palaner ;D


Hörs imorgon ♥♥♥♥♥

Ovido - Quiz & Flashcards