Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under maj 2014

Av Tintin - 12 maj 2014 15:33

Hej,
Kom hem från skolan för någon timma sedan och gjorde smoothie & några mackor och så. Ska väll titta på en film eller någon serie senare, haha. Det blev ett kort inlägg, hahaha :c
See ya :3

Av Tintin - 11 maj 2014 18:02

Av Tintin - 10 maj 2014 19:09

Av Tintin - 9 maj 2014 20:49

Kom precis hem från Jonna och ska äta subway, sådär lite forever Alone en fredagskväll, haha :3 men ska se på lite livestreams och sånt kul :/

Av Tintin - 9 maj 2014 19:28

Hej,
Som jag skev igår är jag med Jonna idag :* Har haft det så kul, eller ja, vi gör ju fortfarande något men :3 Det kommer antagligen mer uppdatering idag, bye bye äppelpaj, haha :D

Av Tintin - 9 maj 2014 18:47

Av Tintin - 8 maj 2014 21:27

Hej,
Förlåt för uppdateringen... Men det har vart mycket med skolan och saker hemma (som tex, att mamma fyller år imorgon) så har fått lägga bloggen år sidan. Men ska försöka att blogga bättre nu ~
Det har inte hänt så mycket (om ni vill veta mer om det kan ni följa mig på instagram @tintinpaulsruud // är privat med accepterar de flesta ändå) men jaja, imorgon ska jag antagligen vara med Jonna :3 men vi hörs då :*

~ rensade just mina foton så detta var typ den ända jag hade, nuudlaaaaar <3

Ovido - Quiz & Flashcards