Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under maj 2014

Av Tintin - 24 maj 2014 23:03

Hej,
Förlåt för den dålig Uppdateringen idag. Har vart inne i stan, vart med mormor och färgat/blonderat mitt hår, haha. Bilder kommer ni ju se framöver :C hade typ "vattenkrig" med Albin, så just nu är han med pappa och Ossian och ser på sport, jaha. Jag är uppe och äter godis framför Harry Potter. Imorgon ska vi kanske till Liseberg, men vi får se. Det är ju Morsdag med. ;)

~ Mobilbild, ledsen

Av Tintin - 22 maj 2014 22:26

Hej,

Förlåt har helt glömt bort att blogga idag. Har vart runt 30 grader ute idag, sjukt varmt. Efter skolan gick jag och några andra tjejer ner till Härlandatjärn och bada, sola, fika och pratade och så :D Imorgon blir det Liseberg (Är lediga då) med Kajsa B, Cornelia, och Emma. Så blir nog dålig uppdatering då med ;D


- Bild från förut idag, Hörs ♥

 


Av Tintin - 21 maj 2014 18:16

 

Av Tintin - 21 maj 2014 18:09

Hej,

Kom nyss hem från härlandatjärn med Majken, vi badade och hade de trevligt, haha. ej, men vi sprang dit, badade, och sedan fick ju skjuts hem. Kan inte berätta om vad jag ska göra nu, för de är hemligt! hahaha... :D


- Grattis på födelsedagen Filippa, love u ♥ (Bild för typ ett årsedan)

 

 

 

Av Tintin - 20 maj 2014 13:40

Hej,
Kom nyss hem från skolan, bytte direkt till shorts och ska snart göra nudlar och sedan smuthie. Senare ska jag kanske till Härlandatjärn med Majken ~
- Mobil bilder

Av Tintin - 19 maj 2014 18:57

 

Just nu regnar det och åskar det, måste igentligen stänga av datorn så skriver bara lite kort. Dagen hittills har bestått utav skola, och sedan plugg. Har matteprov snart. Men vi får se om det kommer något mer inlägg idag, kanske någon mobilinlägg eller någon. Men annrs hörs vi imorgon, kram <3


Såg förut idag att jag fått en super gullig kommentar av en tjej som heter Agnes, tack för kommentaren, blev jätte glad <3

Av Tintin - 19 maj 2014 14:05

Av Tintin - 18 maj 2014 16:56

Hej,

Har vart varmt och soligt hela dagen, vart på glascafet med Albin och så. Men vid  typ 6 så kommer det att börja regna, och åska. Är ganska mulet nu, men jaja. Kom precis hem från Albin, vi badade i hans pool och nu är vi hemma hos mig och ska väll bara chilla, haha. Ikväll blir det Talang Sverige Finalen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards