Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under oktober 2013

Av Tintin - 28 oktober 2013 22:06

Hej ♥
Har varit inne i stan heeeela dagen, köpte lite olika saker. Bland annat en super gullig blus från min favorit kläd affär Tessie ♥
Såg Nellie Berntsson också det det var ju najzzn :S
imorgon så ska jag och mamma hälsa på Ebba och Klara eftersom de är i Göteborg nu.
Så det blir nog inte så bra uppdatering då Heller :/
-~ men vi ses ♥

Av Tintin - 26 oktober 2013 22:55

Hej på er! ♥
Förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket det senaste, men det var så mycket med skolan eftersom det är Höstlov nu ^_^ ååh'! Är ledig i 8 dagar till ♥
Det är så mysigt nu på hösten, älskar alla färgerna och att gosa ner sig med filtar och kuddar och se på en film :3
Jag gjorde ett litet collage :/

~ En höst bild på mig med ♥

Av Tintin - 18 oktober 2013 14:15

Hej på er ♥
Förlåt för uppdateringen! Men i onsdags var jag då på Ullared, och det var azzzzuuumm :/
Och idag är jag hemma sjuk, yey. Nej men jag har tagit medicin så nu mår jag bra.
Tog en dusch nyss med, och ansiktsmask.
Jag skulle igentligen vara med Filippa imorgon, men vi får se eftersom jag var hemma idag.
Ikväll blir det mys med tacos :3

~ bara för att jag inte har några bilder ♥ ~

Av Tintin - 14 oktober 2013 20:55

Hej ♥
Tänkte bara säga att på onsdag ska jag, majken, mamma och mamma's kompis till Ullared ♥♥ det kommer bli super kul! Men nu sitter jag och tittar på tv, imorgon har jag sovmorgon så jag kommer kanske hinna blogga innan skolan, haha!

Pussss! ♥

Av Tintin - 12 oktober 2013 18:37

Hej på er ♥
Har mest myst undertäcket oxh sett på youtube idag! Har städat och sorterat lite i mitt rum och så. Snart ska jag nog äta och sedan vid åtta ska jag kolla på "Alla tiders hits" för då är Yohio med, haha! Men ska titta lite på tv nu ♥

Av Tintin - 10 oktober 2013 20:37

Förlåt för uppdateringen men igår så åkte vi skridskor med klassen, efter det så hade vi läxa och matte prov, och sedan på kvällen hade Cornelia kalas så ja. Och idag hade vi NO-prov och So-prov och läxa.
Så har pluggat ganska mycket nu. Men nu är det iallafall över! Puh!
Men har nyss duschat och nu tittar jag på tv, ska nog ta lite och äta snart ^^

- Arkivbild

Av Tintin - 7 oktober 2013 17:52

Har nyss kommit hem från Allum, var där med Muppen (Majken) för att älsklingen (Cornelia) har typ "Fest" på onsdag så vi köpte lite saker till henne.
Sedan köpte jag och qwertisen (Cajsa) var sitt EOS LIPBALM!! OMG!! Vi har velat ha det i typ mer ön ett halvår! Vi fick typ damp när vi såg dom! Så vi köpte de på Kicks för 89 kr ~ ;3 Vet inte riktigt vad det var för "smak" med ditt var typ "Summer fruits" och de återfukar suuuper bra!

~ Ääääälskar det, har typ redan använt sönder det :/

Av Tintin - 6 oktober 2013 11:08

<3

Ovido - Quiz & Flashcards