Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Tintin - 17 februari 2013 12:46

Kmr bog bli dålig uppdatering idaa! För han träningsvärk och elergisk eller ngt och suuuuper trött! Kanske kmr ngt om det imån! Aja! See U!

Av Tintin - 16 februari 2013 20:18

Av Tintin - 16 februari 2013 11:13

Tjaaa! Igår var jag då och bada med dom bästa! Så det var Fun! Men nu sitter jag och degar i soffan och tittar på tv! Men ikväll ska vi få gäster så det blir kul! Och ville bara visa dessa sjuuukt snygga skor! Gaaah! Aja, bloggar mer sen!

Av Tintin - 15 februari 2013 14:57

Av Tintin - 15 februari 2013 14:02

Hej! Jag har ine bloggat så mkt men Aja, nu ska jag berätta vad som hänt! Iförrgår var jag med Cajsa då du hann jag nt blogga! Men igår var jag på Unerverseum och så efter det var jag meh Cajsa och så! För hon var också där! Och idaa har jag varit hos Majken och om typ en halv timma ska vi till Åbybadet (stav) med Mamma, Pappa, Filippa och Albin! Så hinner nog inte blogga men då berättar jag det imån! Aja, Abbe och Lippa kmr nog snart! Aja bilder kmr nuuuee! Ps, jag åt på en Taiiresturang bara så nu vet!

Av Tintin - 13 februari 2013 11:17

Just nu kör vi Just Dance 3 , och sen ska vi väll äta eller ngt! Aja, seeeeUlateeer!!

Av Tintin - 13 februari 2013 09:40

Idag ska jag vara med en av mina bästisar Cajsa som kommer hit snart! Vi ska väll chilla o ha Fun! Men det kmr nog fler inlägg med the sen!! Tjaaa!!

Av Tintin - 12 februari 2013 11:15

Tjaaaa!!..Idag gör vi om mitt rum, så vi får se hur det blir med bloggningen idag!!..Jag har ju vånings säng nu. Men det ska jag nt ha. Så den skruvar dom ber nu....Jag kommer ha svart, vitt och grått i rummet..Kan visa kuddarna..hehe, bilderna kmr där nere. Men, ja, jag tror inw det blir så mkt att göra utom det..Och att jag ska laga förett, huvudrätt och Efträtt..Aja, se you later aligator!!...?

Ovido - Quiz & Flashcards