Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Tintin - 24 februari 2013 10:46

Av Tintin - 23 februari 2013 17:20

Av Tintin - 23 februari 2013 16:51

Av Tintin - 23 februari 2013 16:43

Sry för dålig uppdatering! Ska bli bättre! Men idaa är det Mello! Så då ska vi mysa framför tv men susi och Oves! Mums! Mamma, pappa o Ossian tar Susi! Och jag det bästa dåe! Igår var jag på Allum med majkis! Och då la vi undan ett par skor som vi båda älskaaaar! Bild där nere! Men iaf, så vi köpte dom idag istället! Massor av bilder, vet, hehe! Dom är Rosa med nitar och en dragkedia (staaaav??) föresten! haf hade tänkt att lägga in min "Videofyme" här! men ha det! ? Fler inlägg kmr!

Av Tintin - 23 februari 2013 16:43

Sry för dålig uppdatering! Ska bli bättre! Men idaa är det Mello! Så då ska vi mysa framför tv men susi och Oves! Mums! Mamma, pappa o Ossian tar Susi! Och jag det bästa dåe! Igår var jag på Allum med majkis! Och då la vi undan ett par skor som vi båda älskaaaar! Bild där nere! Men iaf, så vi köpte dom idag istället! Massor av bilder, vet, hehe! Dom är Rosa med nitar och en dragkedia (staaaav??) föresten! haf hade tänkt att lägga in min "Videofyme" här! men ha det! ? Fler inlägg kmr!

Av Tintin - 23 februari 2013 16:42

Sry för dålig uppdatering! Ska bli bättre! Men idaa är det Mello! Så då ska vi mysa framför tv men susi och Oves! Mums! Mamma, pappa o Ossian tar Susi! Och jag det bästa dåe! Igår var jag på Allum med majkis! Och då la vi undan ett par skor som vi båda älskaaaar! Bild där nere! Men iaf, så vi köpte dom idag istället! Massor av bilder, vet, hehe! Dom är Rosa med nitar och en dragkedia (staaaav??) föresten! haf hade tänkt att lägga in min "Videofyme" här! men ha det! ? Fler inlägg kmr!

Av Tintin - 18 februari 2013 20:24

Tittar på Familjen annorlunda och Bones just nue! Sedan ska jag titta på Toppmodell Sverige! See U babes!



-Bildbrist! Arkiv bild!

Av Tintin - 18 februari 2013 16:19

Aja! Orkar inte berätta om vad som hänt under dan så berättar vad som ska hända! Iaf, jag och mun lilla bestiiiee! Ska hå och titta på hårfärg för hon ska färga håret imån! Men Aja! Ses!

Bjuder!

Ovido - Quiz & Flashcards