Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Tintin - 18 mars 2013 19:51

Hej alla! ?
Om det blev ett "?" Så var det att jag gjorde ett hjärta! Haha! Iaf, gjort den själv! Eller gjorde 4! Eller, gjorde dom precis! Eller, jag började på detta inlägget om skrev typ till "om det blev" sedan fortsatte jag nu, efter typ tre timmar! Bilder på det andra i näste tror jag! Fick ngr brännskador av limmpistolen så har på ngn gräm där nu! Men det var det värt!! Men Aja!

Av Tintin - 17 mars 2013 16:06

Tjoo! Kommit på en grej som jag skulle tycka vara kul att gö! Iaf, det går till såhär! Varje vecka på söndagen ska jag lägga upp min favorit bild som jag tagit under veckan! Fattar ni?
Aja, kör en idag! Tog den förut! Har den även på den nya (uppdaterade) headern!

Av Tintin - 17 mars 2013 11:34

Av Tintin - 17 mars 2013 10:41

Hej! Nu ska jag berätta om igår dåe!
Först var jag då på Allum med majkis, köpte ett par lösnaglar! (Bild i nästa inlägg) haha! Vi var nt där jätte läge ngr timmar! Men det var allt jag köpte där! Men kl 2 skulle hon ha släkt kalas så, aa! Men vid typ 4'tiden åkte jag och pappa in till stan och Bowla! Förlora, hehe, (bilder där nere) sedan åkte vi till en jätte fin restaurang! Som hette....Eller, det vet jag nt. Men det var iaf en asiatisk restaurang! (Bilder nere) men sedan åkte vi hem vid typ 7 tiden! Då färga/tona jag håret....igen...(bild kmr senare) men kastanj, eftersom jag ville ha lite mörkare än det jag hade innan! Men ja, det var väll det! Om dagen kmr senare, vet nt riktigt vad ja ska gö, utom att vara med Majken antar ja, haha! Är kreativ Ida känner jag! Så kommer nog ganska mkt inlägg idaa! Aja! Bild bomb här!!

Av Tintin - 16 mars 2013 07:53

Helluh! Hann nt blogga igår, för vi hade jäster. Eller en jäst. Men igår jag jag i skolan, dröjer hade Drattöver oss i förrgår elr nåt, så fick iaf sluta tjugo minuter tidigare! Eller ja, 25 eftersom vi inte skulle hunnit göra ngt på den tiden! Så aa! Sen gick jag hem och åt lite nudlar!. Sedan cyckla jag upp till Majsan (Majken) och så var hon, jag och en annan ute lite, sedan stack Linnéa (som hon heter) hem. Efter det var jag o majkis inne och spela "galen panna" och sedan "Sims 3" studentliv tror ja, hon har alla Sims 3 (har alla utom två) sedan stack ja hem o åt middag, sedan kolla vi på "hela Sveriges fredag" och lite på "gladiatorerna" . Men nu ligger jag i sägen och ska snart gå upp! Senare ska jag och Majken in till Allum! Är nog hemma vid 1 eller 12 elr ngt. Men vi hörs!

- nyss!

Av Tintin - 9 mars 2013 23:02

Ovido - Quiz & Flashcards