Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Tintin - 10 juli 2013 10:55

Hejsan!

Först vill jag bara att ni ska förstå att det är ganska jobbigt att blogga under sommaren, har funderat på att ta en blogg pause eller något. Men vill inte det, så istället gör jag ett inlägg när jag vill/hinner.

Men iallafall, imorgon åker vi till mitt andra sommarland "Murtnäsét" och det tar ungefär 1-2 timmar att åka dit, så det tar inte så lång tid. Men vi har inte vatten eller ngt där, alltså inget nätverk heller. Men där är vi i 2-4 dagar. Sedan åker vi hit till Mora igen.
Har inte haft ett "Eget" kastspö på super läge, så fick alltid låna ossians, eller pappas när jag skulle fiska där, (eller skärje) så vi köpte ett eget till mig för en vecka sedan ungefär...ett ROSA!! Supet gulligt spö. I någon fiskeaffär, typ runt Göteborg.

Har varit o Mora i 5 dagar nu, så åker hem om ungefär en vecka???

Buhu...men ikväll kommer min moster oh äter hos oss, igentligen skulle typ lina kusiner åxo det, men..äh..lysande inte riktigt så noga...

Hon här en hir gullig hund som helst! Åååh! Den heter "Minou" (vet inte hur det stavas riktigt,..men jaja..
Har gått ut oh gått med den tre gånger nu, åååå! JAG VILL HA EN HUUUUND!! ??
Men det var det iaf, kram!

Av Tintin - 8 juli 2013 11:49

Till stan ;)

kursiv text

[Bild]

Av Tintin - 7 juli 2013 23:17

Idag var jag då på "MoraMarknaden" och det var kul. Köpte en peruk och så!

Sen var vi på stranden i kanske 3-4 timmar! Det var grymt varmt!

Sedan grillade vi och hade min moster här, och åt och hennes Super gulliga hund "MINUO"!! :D

Sedan tog vi en LÅÅÅÅNG promenad på standen! Jag badade och busade med Minuo länge! Imån vet jag inte vad vi ska göra, men ska försöka uppdatera lite iaf

Bilder från idag

Av Tintin - 7 juli 2013 10:56

Av Tintin - 7 juli 2013 09:08

Av Tintin - 6 juli 2013 22:36

Hej, idag har jag suttit i en bil i 6 timmar...haha.. XD
Men är vi framme! Är super varmt!!
Har badat två gånger, vi kom hit vid 16 ungefär (åkte kl 10) nu fixar vi lakans och så.. Imårgon ska vi till "Moramarknad" så det blir kul!
Föresten..det är jobbigt och blogga bu på sommaren..så jag kanske tar en bloggpause snart. Men nu kommer jag försöka att vara aktiv..men ni får tänka med att det kan bli ett inlägg om dagen..eller varannan eller ngt!!
Men vi hörs!

Av Tintin - 5 juli 2013 13:49

Nu ska jag äta, och sedan ska jag, mamma, o Ossian ut och springa

Av Tintin - 5 juli 2013 13:45

Förlåt för uppdateringen!
Men orkar inte säga allt..
Men ska till Mora imån. 7 timmar i en bil..super roligt ska det bli...:s
Men följ mig på videofyme för där uppdaterar jag väldigt mycket just nu

Namn: Tintin02p

Har inga bilder på mig just nu..så här får ni en bild på Puttis <3

Ovido - Quiz & Flashcards