Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Tintin - 26 juli 2013 14:39

Av Tintin - 24 juli 2013 13:14

Snart kommer nog Filippa ringa, så ska vi hämta dom med båte osv

Kommer bli sjukt roligt!

Av Tintin - 24 juli 2013 08:59

Hej

Är det bara jag eller är det så att när man ska upp tidigt blir man super trött och vill sova, men när man vill sova länge så vaknar man tidigt??

Men iallafall. Jag vaknade cirka 08. Skulle sova till 10 så att Filippa o dom kommer snabbare' föresten, Ebba oh Köara kom igår kväll istället! Så dom kommer väll snart och väcker mig'

Kram!...muuuuulet ute ;(

Av Tintin - 23 juli 2013 09:24

Godmorgon!

Ligger i sägen, orkar inte gå uuuuup'!
Men ska väll snart äta frukost och sedan hämta tinorna ;)

Senare ska jag fixa en lista...efter som jag fick ett sms av Ebba och klara "vi kommer på onsdag, men är bara där över dan" och "längtar tills onsdag, men synd att vi bara är där under dagen"

Så får fixa ett schema typ, med allt vi ska göra'

Av Tintin - 22 juli 2013 20:46

Nu är den nya designen uppe, vad tycker ni?

Blev Ganska nöjd. Inte den bästa jag gjort. Försöker även komma på hur man fixar lite andra saker.

Gamla designen <.3

Av Tintin - 22 juli 2013 19:40

Sitter och fixar med en ny header, tror att den kommer bli ganska bra. Den kommer nog upp i kväll ;D

Av Tintin - 22 juli 2013 17:23

Hej

Nu sitter jag i båten och är ute och fiskar, älskar mitt rosa spö ;3
Var nyss och badade!

Föresten. Filippa ska komma hit på onsdag!! Kommer bli grymt roligt! TAGGAAA!! :D

Av Tintin - 21 juli 2013 18:17

Hej!

Var nyss och badade, 23 grader varmt i vattnet nu!
YEEY!! Vi håller på att grilla och fritera pomfrit, senare ikväll kanske vi ska spela spel och äta chips och så, men vi får se ;)

Hoppas Ebba o klara kommer snart! Har tråkigt här utan er!

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards