Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Tintin - 21 juli 2013 12:32

God....dag?? :}

Vid tio ringde jag och Lippa varandra och skypade i 1,5 timmar typ.
Efter det gick jag och pappa ner och badade! Det var 22 grader i vattnet!! Man kunde ligga i hur länge som helst! Ååååh!!
Sedan är det 25 grader i luften! Älska!! <333

Nu ska vi snart äta lunch nere vid vattnet, dom vuxna ska få sill...BLÄ!! Men jag och Ossian ska få pannkakor':D

Solen skiner, vi har internet så jag kan blogga och allt är bara perfekt'!! Allt är bara så mycket enklare!

Har faktiskt blivit Liiiiiiiite brunare, på en dag! Undra hur jag ser ut om 2 veckor ;D

Hoppas Ebba och Klara kommer snart... <3

Puss <3

Av Tintin - 20 juli 2013 19:28

Mums! <3

[Bild]

Av Tintin - 20 juli 2013 15:08

Tröja: H&M
Shorts: KappAhl

Av Tintin - 20 juli 2013 15:05

MIN MOBIL FUNKAR IGEN!
Så kan blogga!

Men iaf, följde inte med och handlade för det är för varmt!
Men mamma ska köpa en bikini till mig, har ingen aning om vilken hon väljer ;3

Hörs senare, snart kommer outfit med

Av Tintin - 20 juli 2013 12:45

Hej, min mobil har typ pajat.
Och jag bloggar från den, (bloggar från pappas Ipad nu) så jag kommer inte uppdatera lika mycket. Men den kanske kommer att fixa sig, annars...så..får vi hitta på något.
Är ganska ledsen nu, så vet inte när jag bloggar. Men ska försöka iaf.

Av Tintin - 20 juli 2013 10:43

Hejsan!

Vaknade 10 i 9 (fast gick upp 9:40 typ)
Men iaf, idag ska det bli upp till 30 grader!
Tur att det är så nära havet, så man kan bada. Men nu ska jag ut och vara lite med släkten, hoppas att Ebba o klara kommer snart ;)

Och Filippa, om du läser detta, HOPPAS HOPPAS HOPPAS!! <33

Outfit kommer senare också ;D

Av Tintin - 20 juli 2013 00:49

Hörs imorgon!
Yohio tröjjaaaaaaaaan <3333333

Av Tintin - 19 juli 2013 22:51

Hej!!

Vi har fixat allt detta med nät nu.
Så jag kan blogga och allt på Skärje!
Iaf, imorgon ska vi och handla på "nordby" och så, men uppdate då ;D

Ovido - Quiz & Flashcards