Tintinpaulsrud ♥

Alla inlägg under juli 2013

Av Tintin - 19 juli 2013 12:54

Hej alla Bloggläsare!

Igår kom vi hem från Mora, nästan direkt så ringde jag till Filippa, så gjorde vi ngt ett tag!
Vi bestämde att vi skulle göra något idag, så jag ringde Vid tio och så kom hon hem till mig. Då gick vi till ICA och köpte saker till en smoothie. Vi ska försöka tjata till våra föräldrar att åka till stranden! Vaaaaarmmmmmtt!! ;D

???

Av Tintin - 17 juli 2013 16:28

Hejsan ?

Ska kanske in till stan nu, men vi får se. Hade inget att säga, skulle bara testa en grej! ?

Puss ???

Av Tintin - 17 juli 2013 10:39

Godmorgon alla!

Imorgon åker vi hem....
Jag längtar till mina kompisar där hemma i Göteborg.
Ska snart gå ner och fixa frukost,
Men först ska jag fixa lite med bloggen (bloggar från mobilen nu) men ska gå in på datorn (har internetdelning på) och fixa lite, kanske en ny toppbild. Men jag tror inte det....

Av Tintin - 16 juli 2013 11:57

Godmorgon! Eller ja, den är tolv...nu är vi inne i stan. Vi ska nog äta här inne med, åker om 2 dagar.
Saknar mina kompisar :( <3

Av Tintin - 15 juli 2013 20:29

Hej

Förlåt för uppdateringen.....men det blir så på sommaren.
Men iaf, idag har jag inte gjort så mkt, kom ju hem från mitt sommarställe igårkväll, det var la skönt.
Men nu är vi i Mora igen, åker om 3 dar..kul, men samtidigt trök.
Är bara hemma några dar, sen drar jag till mitt andra sommarställe..puh..jobbigt.
Är där runt 2 veckor, antagligen har jag inget internet. Men men.

Juste. Jag var i stan Me mamma å pappa Idag. Köpte lite saker.

Btw: vet att ni säkert är trötta på min toppbild/header men när jag kommer hem ska jag fixa en ny.

~ ska ut nu, senare kanske jag ska ut me Minou., men vi får se ;)<3

Av Tintin - 12 juli 2013 19:35

Ofta jag kan blogga här ifrån??? :D

Men igår kom vi hit, (Mörtnäset/en av mina sommar stugor)
Har försökt att blogga, men har haft fördåligt internet...
Och jag tappar sjukt mkt procent just nu...har 75 % hade 92% men men...
Får göra detta lite snabbt:::..
Har fått massa mört...och EN STOOOOOOR abborre.

Vi har ingen el eller så, så har ett skal som drivs av solen, som laddar min mobil...

Men bloggar mer sen, ska ära snart och så ;)

Av Tintin - 10 juli 2013 15:34

Blåbär <3

Framme föresten, nu ska vi fika!

Btw: 15% kvar!! Men riktig bra internet här...hahjahahaha! LOL!

[Bild]

MYS

Av Tintin - 10 juli 2013 15:04

Hej på dig!

Nu sitter jag i bilen, ska sitta hör ungefär en halv timma.
Vi ska till en av mina sommarstugor, så vi ska fika och så. Har köpt massa olika bullar och så.
Men det var iaf lite uppdate ;)

- Nyss, fick solen i ögonen, och glömde mina solbrillor...det är därför min min är..sådär... :3

Ovido - Quiz & Flashcards