Tintinpaulsrud ♥

Direktlänk till inlägg 26 juli 2013

UPDATE/ALLT

Av Tintin - 26 juli 2013 18:43

Hej bloggiz!

..ok, det lät lite failat..

Förlåt att jag inte bloggade så mycket i förgår..och igår...
Men iaf, i onsdags var ju Filippa och hennes familj här. Det var piss väder...så vi kunde knappt vara ute..det var maneter i vattnet och så.
Det regnade och var mulet, så en stund var vi inne och satt vi lapptoppen.... Huh... :(
Men vi hann iaf bada en gång! :D
Så vi ska bjuda hit dom igen... Kanske nästa vecka..även om det står att det ska regna hela den veckan.. Men det kanske hinner ändras...hoppas jag...

Och igår: så vaknade jag ngt med 08:30 (föe mamma och pappa hade åkt och handlat och sotan hade varit här, så dom hade typ veckt mig av allt ljud...fast vaknade inte på direkten.
Men då tänkte jag iaf att jag inte skulle somna om, och typ snart gå upp. Eftersom Ebba och klara skulle komma, typ snart..och jag var tvungen att fixa frukost osv :D
Men sedan minns jag bara att jag hörde Ebba och Klara utanför dörren (den var uppen) och ställde mig upp (av typ reflex) och skrek... "JAG SOVER INTE"!! :3
Och sedan gjorde jag i årdning mig i cirka 15 minuter, o så gick vi till en strand/vik och var där i cirka 45 minuter.. Sedan åkte dom hem.. Och sedan hade jag tråkigt... Badade men pappa ibland.. Fast det var ju ganska kuligt...

Och idag: inte gjort ett skit...typ...
Var och badade och så men pappa... (Han är typ det som är minst badrums här..utom mig då <3)
Och sedan var jag och fiska lite... :3

I morgon: då vet jag inget..inga planer utom att vi ska äta krabba, fisk och musslor och så med mammas kusiner och hans familj, och så.
Allt är fångat här ;)
Och vi har ringt "fröken mussla" ;D

Men det var typ det...men nu ska det bli bättre updatering... LOVAR!

Kram!

- Förut när jag badaaaaa ;3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tintin - 6 maj 2015 13:33


Hej, Jag har bloggat på bloggplatsen i 2 och ett halvt år nu. Men nu känns det som om jag vill ha en förändring, jag har importerat hela bloggen dit, så alla inlägg finns där också.  Klicka HÄR för att komma till min nya blogg ;) - förra året...

Av Tintin - 5 maj 2015 13:16

Hej, Igår gick jag hem under första lektionen för jag inte mådde bra. Jag mår inte bra idag heller så är hemma, vilket inte är så bra eftersom vi har nationella i NO.' Hittills har jag bara övat lite biologi, sett på serier & precis ätit + lagat ...

Av Tintin - 3 maj 2015 12:10


Hej, Nu var det så himla länge sedan jag bloggade. Jag hade bara "tappat intresset" och orkade inte helt enkelt. Har sagt flera gånger att jag ska blogga men inte gjort det, men nu ska jag börja igen. På riktigt. Idag är det söndag, bara lite s...

Av Tintin - 9 mars 2015 15:30

Hej,  Kom hem från skolan för kanske en timma sedan. Just nu så lyssnar jag på musik, okej nej men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har egentligen inga "planer". Det är jätte varmt ute, känns verkligen som  vår nu ;)     Nyss, as seriös ...

Av Tintin - 9 mars 2015 15:24

Hej,  Kom hem från skolan för kanske en timma sedan. Just nu så lyssnar jag på musik, okej nej men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har egentligen inga "planer". Det är jätte varmt ute, känns verkligen som  vår nu ;)     Nyss, as seriös ...

Ovido - Quiz & Flashcards